U

822 96 12
                                    

Luke'un Bakış Açısı:

Gözleri benimkiler buluşmadı. Sanki gözleme bakma mak için kendini zorluyormuş gibiydi. Başını işaret parmağımla kaldırdım. Sonunda görmek için can attığım çarpıcı yeşil gözlerini gördüm. Vücudum kontrolü ele aldı ve yüzünü ellerimin arasına alarak eğildim. Dudaklarımı ıslatıp ona yaklaştım...

Audrey'in Bakış Açısı:

Kendimi durduramazdım, gözleri benimkileri delip geçiyordu, yüzümü ellerinin arasına almasına izin verdim ve bana yaklaştı. Zihnimde çığlıklar atıyordu. Geri çekil! Seni öpmesine izin verme! Seni sadece incitecek! Ama bir şey beni durdurdu, derinliklerinden gelen bir kıpırtı. Fısıldıyordu,

öp onu.

Sıcak ve ağır ağır nefes alışı yüzüne vuruyordu. Yumuşak pembe dudakları benimkilerle buluştu, siyah dudak piercinginin soğukluğunu hissedebiliyordum. Dudaklarımız uyumla hareket ediyordu, boynunun tepesindeki saçlarla oynadım. Öpücük daha da derinleşti, parmaklarımı saçlarına geçirdim ve çektim, dudaklarıma doğru inledi. Dear Maria hala arka fonda çalıyordu.

Vücudumda havaifişekler patlıyordu. Yaşadığım en muhteşem andı.

Şarkı sona erdiğinde, ikimiz de geri çekildik. Nefessiz kalmıştım. Luke ve ben sadece birbirimizin gözlerinin içine baktık.

"Hadi gelin aşk böcekleri! Gidelim buradan!" Calum bize seslendi, insanların arasından ilerlemeye çalışırke. Luke dizlerini kırarak eğildi ve sırtına atlamama izin verdi. Ardından Alice'in elini tutmakta olan Calum'a doğru koştu.

"Arabaya ilk giden kazanır! " diye Calum'ın kulağına bağırdı, kalabalığın arasından sıyrılmaya çalışırken.

Calum'un arkamızdan, "Bu adil değil!" dediğini duydum.

Sonunda arabaya ulaştık, Luke nefessiz kalmış. Beni arabanın kaputuna oturttu. Bacaklarımın arasına yürüdü ve ellerini belime yerleştirdi. Burnuyla benimkini dürttü ve ben de başını tutarak dudaklarımız birbirine kenetledim. Ve tekrar, havaifişekler patladı.

Artık şüphem yoktu.

Luke Hemmings'ten hoşlanmıyordum.

Onu seviyordum.

2# Peanut Butter (Fıstık Ezmesi) // Luke HemmingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin