-Haber-

721 98 16
                                    

Bugünün ikinci bölümüüü!

Bol bol yorum istiyoruum!!👉👈

İyi okumalaaaar!

••••••

"Taehyung!!"

Babamın sesiyle yatakta hopladım. Ben daha ne olduğunu anlayamadan babam odaya daldı. Kapıyı açtığında kapı duvara öyle sert çarptı ki duvardan bazı parçalar yere düştü. Korkarak hızla yatakta doğruldum.

"Noluyor baba?"

"Sen naptın! Bunlar ne!?"

Elinde tuttuğu tableti kucağıma attı.

Babamın ses tonu beni korkutuyordu.
Kucağıma attığı tablete baktım. Benim haberim vardı. Gözlerim kocaman olmuş, tablete baktım.

"Çabuk duşunu alıp üstünü giyin. Aşağıda bekliyorum." diyip kapıyı sertçe vurarak odadan çıktı.

Bense hala şaşkındım. Geçen gün, sahile gittiğimde dövülmekten kurtardığım adamla haberimiz çıkmıştı. Ona şişeyle vuran adamı döverken çekilmiş fotoğraflar.

" FLAŞ HABER!

Kore'nin zengin, tanınan iş adamı Kim Bey'in oğlu olan Taehyung, kavgaya karıştı.

Kavganın sebebi hâla belirsizken, yüzünde maske olan adamı neden dövdüğü, yanındaki adamın kim olduğu akıllarda soru işaretleri oluşturdu. Taehyung'un üzerindeki deri ceket ve simsiyah giyimi sokak serserilerini anımsatıyordu. Aynı zamanda da içkili olduğu öğrenildi. Bu halde motor kullanıp kuralları çiğnedi. Polisler işlemleri başlattı.

Halk ikiye ayrıldı. Bir taraf Taehyung'un sadece birini koruduğunu düşünürken diğer taraf içtikten sonra kendini kaybedip serseri gibi birini hırpaladığını düşünüyor. Ayrıca içkili hâlde motor kullanmış olması büyük tepki topladı.

Bütün bu olaylara rağmen Kim Bey henüz bir açıklamada bulunmadı.

Haberin devamını görmek için tık..."

Ağzım açık kaldı. Nasıl çıktım ben haberlere? Bazılarının düşündüğü gibi yaptığım tek şey yanımdaki adama yardım etmekti. Ayrıca siyah giyimle serserinin ne alakası var lan? Boş insanlar. O saatte paparazinin orada ne işi varmış ki hem? Londra'da bile tanınıyorum amına koyayım.

Babamı daha fazla sinirlendirmemek için kendime gelmeye çalıştım. Hemen yataktan kalkıp hızlıca duş aldıp çıktım. Üzerime siyah gömleğimi, üstünede deri ceketimi giydim.

"Eğer bu haberden sonra babamın karşısına böyle çıkarsam daha da sinirlenir."diye düşündüm ve ceketi çıkarıp yatağın üstüne attım. Ütüme başka birşey giymedim. Motorumun anahtarlarını masanın üstünden aldım ve odadan çıktım.

Hızlıca aşağı indim. Son basamaktan adımımı yere attığımda babamı gördüm. Salondaydı. Pencereden dışarı bakıyordu.

Yanına doğru gitmek için adım atmaya başladım. Durduğumda aramızda 4-5 adımlık mesafe vardı. Bir anda bir kırılma sesi duydum. İrkildim. Sonra babamın eline baktım. Eli kanıyordu. Sinirden gözü öyle dönmüştü ki bardağı kırdığının farkında bile değildi. Bir anda bana doğru döndü. Cam parçaları hala elindeyken yüz ifadesi olduğu gibi sert duruyordu. Hiçbir şey hissetmiyordu sanki.

DANGEROUS LOVE (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin