Şu an götüm çok fena tutuştuğğğ
Hemen hızlıca yazmaya başlıyorum
İyi okumalaaaar
•••••••
Sabah çok sinir bozucu derecede yüksek bir motor sesi duydum ve uyandım. Çok sinirlendim. Zaten uyku sersemiyim gözümü zar zor açıyorum bir de bu ses hepten sinirimi bozdu. Kalkıp camdan dışarıya baktığımda birkaç motorcu gördüm. Bahçede öylece duran kendi motoruma kaydı bakışlarım.
"Merak etme bebeğim. Bugün seninle gezeceğiz." dedim. Dudağımın sağ kenarı yukarı kalkık bir şekilde gülümsedim.
Onlar uzaklaşıp ses kesilince geri yatağıma yattım. Telefonu alıp açtım. Saat daha 7'ydi. Yatakta gözlerim kapalı bir o tarafa bir bu tarafa dönüp duruyordum. Şu serseriler yüzünden uykum kaçmıştı. Sırt üstü uzanıp tavana bakarken bir şeyi yeni fark ettim. O kâbusu görmemiştim. Deliksiz bir uyku uyumuştum. Ne kadar yorulduğum buradan anlaşılıyor. Sıkıntılıyla iç çektim. Biraz garipsemedim değil ama fazla düşünmedim.
Kalkıp banyoya gittim, yüzümü yıkadım, dişlerimi fırçaladım. Sonrasında duşa girdim. İşim bitince üstümü giyinip kahvaltıya indim.
Babam çoktan gitmişti bile. Çoğu zaman olduğu gibi yine tek başıma kahvaltı yapacaktım.
Yemeğimi yerken bir anda annem geldi aklıma. O eski mutlu günlerimiz, neşemiz. Annem hayattayken sürekli babam, ben annem hep beraber kahvaltı yapardık. Babam bize, bana daha çok vakit ayırırdı ama sonra annem öldü ve herşey bir anda tersine döndü. Babam artık nerdeyse benimle beraber hiç kahvaltı yapmıyor, sürekli işiyle ilgileniyor. Benimle eskisi gibi vakit geçirmiyor, maçlara gelmiyor, film izlemiyor, yüzünü bile zor görüyorum. Bir anda kafam bu düşüncelerle dolmuş ve biraz canımı sıkmıştı.
Daha fazla canımı sıkmamak için hızlıca yemeğimi bitirdim. Sonra jimin ve suga'nın olduğu gurubumuza mesaj attım.
[°Deli hastaları°]
Taehyung:
Heey!Buraya bakın
Nerdesiniz lan
Suga:
Burdayım benJimin:
Bende burdayımNoldu?
Taehyung:
Canım çok sıkkınBuluşalım bişiler yapıp kafa dağıtırız
Ne zamandır da görüşemedik zaten
Jimin:
Yarın okulda görüceksinNe bu özlem tae noldu KSSJKDSH
Suga:
Çocuk canım sıkkın diyor malÖzlediğinden değil yani
Jimin:
Mal mı? Ben?Tamam suga akşam gelme yanıma
Suga:
Suga mı?Jimin:
Evet "SUGA"Suga:
Ya sende var ya ne kadar alıngan oldunTaşşak geçiyorum biliyon
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANGEROUS LOVE (+18)
FanficAnnesinin ölümünden sonra zorbalaşan Taehyung, ettiği son kavgada babası tarafından Londra'ya gönderiliyor. Bir gece bilmeden, Londra'nın en büyük mafyasının oğlu olan Jungkook'un hayatını kurtarıyor... 28.07.2023-