Selam!
Umarım süpersinizdir :)
Yeni bölümüde attık hadi hayırlısı.Hadi başlayalım ;)
Siz : selamün aleyküm yakuşuklu :)
Siz : nasılsın acep?
Aras'ım : aleyküm selam
Aras'ım : iyiyim. Sen ?
Siz : eyi eyi mükemmel :)
Aras'ım : hayırdır?
Siz : ee bugün çok özel bir gün :)
Aras'ım : nasıl özel bir gün?
Siz : baya baya çok özel ve güzel bir gün :)
Aras'ım : anladım bir şey demiycen?
Siz : yes! :)
Aras'ım : gülücük atmayı keser misin?
Siz : :)
Aras'ım : rica ettim.
Siz : :)
Aras'ım : aman be
Siz : seni seviyorum...
(Son görülmeniz 11.43 )Aras'ım : ...
Aras'ım : ne diyeceğimi bilmiyorum.
Aras'ım : senin hislerine karşılık vermek isterim ama...
Aras'ım : görüşürüz prenses :)
( Son görülme 11.47 )
°°°
" Defne gelsene artık ya! " Merve'nin bağırmaları sonucu telefonu elimden bıraktım. Bırakmak zorunda kaldım.
" Geldim ya ne sabırsız çıktın! " Sırıtarak bana baktı. " Napayım nişanlım özledim. " Göz devirerek cevap verdim. " Anladık en çok sen nişanlısın sakin ol kanka. " Benimle birlikte kıkırdadı.
Merve ve Emir sayesinde ben Aras ile tanışmıştım. Bu yüzden ikisini ayrı bir seviyordum. Yani sonuçta beni hayatımın aşkına getirdiler.
Aras, Emir ile lise arkadaşıydı birbirlerini kardeş gibi gördüklerine birçok kez şahit olmuştum.
" Merve, Emir nerde?" bana göz kırparak. " Yakuşuklu sevdiceğini almaya gitti, birazdan dönerler." diyerek tamamladı sözünü.
Şu an nerde miyiz? İzmir'de bir parkta oturmuş sevdiceğimi ve müstakbel eniştemi bekliyoruz. " Ay çabuk gelseler bari. " Lafım biter bitmez Emir'in arabası belirdi karşımızda. " Geldi nişanlım! "
Gözlerimi devirme isteğim ağır basarken kafamı çevirip Emir'in yanında dikilen 1.84 boyundaki sevdiceğime baktım. Of bu ne karizma ya" Selamün aleyküm gençler. " Diyerek ortaya atladım.
Cidden atlamadım tabi saçmalamayın...
" Aleyküm selam Defne "
" Aleyküm selam baldız "İkisininde aynı anda konuşması üzerine gülümsedim.
İnşallah bir gün yengende oluruz be Emir..
" Hadi gelin oturun çekirdekler bizden kolalar sizdendi. Getirdiniz inşallah " diyerek tek kaşını havalı bir şekilde havaya dikti güzel arkadaşım. " Getirdik tabi hatunum getirmez miyiz! " Diyerek Merve'nin yanına oturdu. Küçük ve 4 kişilik bir bank oluğu için bende Aras'ın yanına oturdum.
Çaktırmadan ona bakmaya çalıştım ama onun gözü zaten bendeydi.
" Hayırdır Aras? " desemde sadece baktı.
Anlaşılan ona yazanın kim olduğunu bulmaya çalışıyor.Bulsun bakalım benim ondan kaçtığım yok. Ben hep burdayım.
Bölümler gittikçe uzuyor. Oy ve yorum rica ediyorum o kadar :)
Bb ⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşkım
ChickLitMerhaba! Yeni kurgum sizlerle, kurgumu başka kurgulara benzetmezseniz sevinirim, umarım beğenir ve oylarsınız. Keyifli okumalar :) Siz : gönül gözüm kapalı bilerek sana yazılıyorum. ( 23.42 ) Aras'ım : ? Siz : ah penceresi aralık her yerine bayılı...