"Başından beri bu davada bulunmadım." Oda ayağa kalktı, rafa doğru yürüdü ve sağ kapıyı açtı. Muhtemelen Double Black arşivlerini gözleri kapalı bulabilirdi. "Kanagawa Polis Merkezinden Departmana ilk transfer ettiğimde bana verildi. Önceki ekip bazı başarılar elde etmişti, ancak yalnızca birkaç vakayı tek bir vakada birleştirebilmişti. Açıkçası çok fazla istihbarat gerektirmedi. cinayetlerin tarzı ve diğer koşulları tutarlıydı: yakın mesafeden üç el ateş edildi, tüm kurbanlar üst düzey yetkililer ve işadamları, ayrıca mafya klan patronları ve onların yakınları. Tüm cinayetler açıkça sözleşmeli cinayetlerdi" Atsushi'nin önündeki masada.
"İki kişi olduklarını nereden bildin?" diye sordu Nakajima, büyük bir ilgiyle sararmış sayfaları çevirerek.
Oda bir an yanında durup düzgün sıralanmış satırlara baktı ve sonra pencerenin yanındaki koltuğuna döndü. Aniden, bir nedenden dolayı dayanılmaz bir şekilde vatan hasreti hissetti.
Bir paralı asker ikilisi hakkındaki teori daha da mantıksız görünüyordu ve uzun bir süre onu neredeyse göz ardı ettik. Bir hata olduğu ortaya çıktı. Bu versiyonda ısrar etmiş olsaydım, onları çok daha önce yakalayabilirdik."
Oda sustu ve dumanı dışarıda tutmak için gözlerini kapatarak derin bir nefes aldı.
Bu versiyonda ısrar etmiş olsaydı, işler gerçekten farklı bitebilirdi.
Belki de baharın ortasını sevmek için hâlâ bir nedeni olabilirdi.
Tokyo. 2013. Mart
Oda olay yeri fotoğraflarına bakmayı sevmez — bunlar genel bir resim çekmeyi ve doğru sonuçlara varmayı son derece zorlaştırır. Ancak terfi eden Taneda Santoki'nin en zor davaları ona düştüğü için başka seçeneği yok.
Bu, birkaç yüksek profilli cinayetle tanınan, yakalanması zor ve son derece tehlikeli bir paralı asker olan Stray Dog vakasını içerir.
MO boyunca aynıdır. Üç yakın mesafe atış: biri göğse, biri mideye ve ardından kafaya atış. Olay yerinde mermi kovanı bulunamadı, sadece mermilerdeki yivler failin belirli bir silah modeline bağlı kalmadığını gösteriyor. Ancak kurbanların hepsi aynı kategoriden: yakuza, büyük şirketler, üst düzey güçler. Suçüstü yakalananlar dışında küçük yavru yoktur. Oda, Köpeğe her hedef için ne kadar ödendiğini ancak tahmin edebilir.
Resimlerin üzerine eğilerek eliyle alnını ovuşturuyor. Dışarısı zaten karanlık, ancak yakın zamanda fazla uyumayı veya dinlenmeyi bekleyemez - bu davanın mümkün olan en kısa sürede ele alınması gerekiyor. Tüm firmalarının itibarı buna bağlı - özellikle Dog, Çin'den Japonya'ya büyük çapta metamfetamin kaçakçılığına karışan Taneda'nın selefini alt ettikten sonra.
Yapılacak çok iş var.
Günlüğü açan Oda işe koyulur.
Sapporo. 2013. Nisan
"Bir hayalin var mı, Dazai?" Chuuya dergiyi kontrol eder ve cebine iki yedek dergi koyar.
"Bunu bilmiyorum." Dazai ceketini arka koltuğa atıyor ve deri ceketinin fermuarını boğazına kadar çekiyor. "Muhtemelen hayır. Ya sen?"
"Paris'e gitmek istiyorum. Genel olarak seyahat etmek, dünyayı görmek istiyorum. Japonya ve Çin dışında hiçbir yere gitmedim." Chuuya saçlarını düşük bir atkuyruğu şeklinde toplar, siyah boğazlı kazağının yüksek yakasının altına saklar ve yüzünün alt yarısını kaplayan bir maske takar. Dazai'nin kahverengi lenslere alışamaması dışında, ona şaşırtıcı derecede iyi uyuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑰𝒏𝒈𝒍𝒐𝒖𝒓𝒊𝒐𝒖𝒔 𝑩𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒅𝒔 | 𝑺𝒐𝒖𝒌𝒐𝒌𝒖
FanficTokyo Polis Departmanında kıdemli bir memur olan Sakunosuke Oda'nın yapması gereken çok şey var. Yıllık bir rapor, bitmemiş bir iş ve merakı sınır tanımayan Nakajima Atsushi adında yeni bir stajyer. Geçmişteki sürükleyici olaylar Nakajima'yı heyecan...