"O zaman onu hiç bulamadık. Nakahara." Oda, ya astlarının yavaşlığından yakınarak ya da Nakahara Chuuya'nın tek bir ipucu bırakmadan kaçmadaki ustalığına hayran olarak başını salladı. "Dazai tutuklandı, karakola getirildi, uzun süre sorguya çekildi, ama asla çatlamadı.
Dazai onu neredeyse Chuuya Nakahara'nın kim olduğunu gerçekten bilmediğine inandıracaktı. Sorgu odasının karşısında, elleri kelepçeli ve kırış kırış takım elbisesi içinde, uykusuz bir geceden sonra solgun ve sıska ama tek kelime etmeyen ona bakan Oda, denedi, dürüstçe ona karşı uzaktan bile olsa nefrete benzeyen bir şeyler hissetmeye çalıştı - ama yapamadı. Onlara sempati duymaktan asla vazgeçemezdi.
Bunların her ikisi de.
Oda'nın sempati duyduğu, yakaladığı tek suçlular Dazai ve Nakahara idi. Birçoğu için üzüldü - ama Dazai ve Nakahara için içtenlikle ve içtenlikle sempati duydu. Nedenini kendisi de anlayamıyordu. Belki de hikayeleri bu şekilde sona erdiği için - ya da belki de mesleği için kabul edilemez olan akut olanı ortadan kaldıramadığı için, hayatlarının sonuna kadar sadece parçalanmış, sevilmemiş bir çocuk olarak kalanlara acıma, tüm hayatı boyunca aradı. ama asla mutluluğu bulamamıştı.
Bu çılgın çocuklar genellikle mutluluk yerine huzur bulurlar.
Ve muhtemelen bu da kötü bir şey değil.
Sanırım...
"Ve sonra ne oldu?" Nakajima, hikayenin geri kalanını çekinerek sordu.
Oda birden bunun hakkında konuşmak istemediğini fark etti. Her şeyin çoktan gittiğini, acı verici, gecikmiş ve büyümüş olduğunu, o zamandan beri en büyük zaferinden bahsetmesini imkansız kılan açıklanamaz bir özlemin yükünden kurtularak nihayet özgürce nefes alabileceğini düşünmüştü. bir yenilgi olarak değil, bir zafer olarak. O zamanlar kendisinden kaç tane kaybettiği için - ama başka bir nedenden dolayı... o da.
Görünüşe göre her şey onunla uzun süre kalacaktı - sonsuza kadar değilse bile. Oda nedenini kendi kendine anlayamıyordu ama o ikisi ona yapışmıştı -hasta, çılgın, gerçek, sonuna kadar kendileri olarak kalmışlardı. Ve hayal edebileceğinden daha derine saplandılar.
"Dazai'yi dışarı çıkarmak için, Nakahara tek başına karakola saldırdı ve oradan defolup gitti," diye sertçe yanıtladı.
Ve hemen ses tonuna pişman oldu - en uygunsuz anda irkilmesi Nakajima'nın suçu değildi. Merhametli -daha doğrusu aptal- davranmıştı ve özellikle tehlikeli bir suçluyu yakın gözetim altına almak yerine, onu bir gecede hücrede bırakmıştı.
Nakahara gerçek bir iblis gibi karakola daldı ve gerçek bir iblis gibi yanında yıkım ve ölüm getirdi. O gece birçok iyi adam patlamalarda, bıçaklarda ve Chuuya Nakahara'nın hassas mermilerinde öldü - hepsi de ortağını hapisten çıkarmak için.
Muhtemelen sadece ortağı olsa da...
O gece Oda, ikisi arasında bir anlaşmadan daha fazlası olduğuna ikna oldu ve şüpheleri daha sonra doğrulandı. Soruşturmaya dahil olan herkes bunu bilmiyordu, ancak çok azı düşüncelerini yüksek sesle ifade etmeye cesaret etse de çoğu tahmin etti. Belki de Oda gibi onlar da farkında olmadan cesetlerdeki izler ve inkar edilemez fiziksel yakınlık hakkındaki adli biyolojik raporun kuru satırlarını okudukları için.
Oku ve hisset - bu ikisi arasında daha fazlası vardı. Dazai'yi sorgulandığı süre boyunca Nakahara hakkında sessiz bırakan bir şey - Oda'nın onaylamadığı ama her zaman sonuç veren yöntemleri kullanmak dahil. Herkesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑰𝒏𝒈𝒍𝒐𝒖𝒓𝒊𝒐𝒖𝒔 𝑩𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒅𝒔 | 𝑺𝒐𝒖𝒌𝒐𝒌𝒖
FanfictionTokyo Polis Departmanında kıdemli bir memur olan Sakunosuke Oda'nın yapması gereken çok şey var. Yıllık bir rapor, bitmemiş bir iş ve merakı sınır tanımayan Nakajima Atsushi adında yeni bir stajyer. Geçmişteki sürükleyici olaylar Nakajima'yı heyecan...