Bölüm: 4

30 0 0
                                    



"Bir süreliğine polisin gözünden tamamen kayboldular."

Oda soğuk kahveden bir yudum aldı, yüzünü buruşturdu ve bir çiçeğe döktü. Naomi onu öldürürdü. Paketten bir sigara çıkardı, yaktı ve devam etti:

"Yaklaşık bir yıl - yeni olay yok. Benzer cinayetler oldu ama failleri çabucak yakaladık çünkü Double Black'in aksine çok fazla kanıt bıraktılar."

"Peki bu yıl neredeydiler?" Nakajima da kahvesinden bir yudum aldı ve yüzünü buruşturdu ama Oda'nın aksine çiçeklere saygısızlık etmedi, sadece fincanı tekrar masaya koydu.

"Hiçbir fikrim yok," dedi Oda omuz silkerek. "Belki dikkat çekmiyorlar, belki anakarayı geziyorlar, belki tatile çıkıp dünyayı dolaşıyorlar," diye sırıttı. "Çalışmalarına üç yaşamları boyunca harcayabileceklerinden daha fazla para kazandıklarını düşünürsek şaşırmam."

Amerika. 2013. Nisan ve ardından…

"Biliyor musun Chuuya, hafif bir yolculuk istediğimi söylediğimde Amerikan polisinden uzaklaşmayı planlamıyordum!"

Dazai, trafiğin içinden geçerken ve bir polis arabaları konvoyunun öncüsü olarak Batı Yakası Otoyolunda yarışırken tüm sahtekar sürücülere küfrederken bunu vahşi, çılgın bir eğlenceyle haykırıyor. Dazai'nin Chuuya'nın onları yeneceğinden hiç şüphesi yok - New York'taki ilk günlerinde Amerika'ya hapsedilmeye gelmediler.

Brooklyn'deki kovalamacadan kaçarlar, kiralık arabayı bir ara sokağa atarlar ve kahkaha ve heyecandan nefesleri tutularak Dazai'nin göğsü yanana kadar daireler çizerek koşarlar. Chuuya hala enerji dolu görünüyor ama Dazai'nin elini bırakmıyor ve yanındaki tuğla duvara yaslanıyor.

"En son on üç yaşındayken polislerden kaçtım," diye gülüyor ve terli alnını Dazai'nin omzuna siliyor. "Geveze polislerden birinin burnunun dibinden telefon çaldığımda."

"Kaçtı?" Dazai nefesini tutarak sorar.

"Evet." Chuuya, nostaljik bir gülümsemeyle tepedeki gökyüzüne bakar, gözleriyle kuşların uçuşunu takip eder ve Dazai gözlerini ondan alamadığını fark eder. "Her zaman hızlı koştum, kimsenin bana yetişmesine imkan yok, özellikle de bira göbeği olan aptallar."

Dazai gülerek elini daha sıkı sıktı.

Ve iyi hissettiğini anlıyor.

İyi.

Inanılmaz.

Amerika, ünlü rüyasına meydan okuma ve önemsiz olmayan alternatifini sunma cüretinde bulunan herkese olduğu gibi onlara kollarını açıyor. Karşılığında sunacak bir şeyi olanları karşılayan konuksever bir hostes değil, ama Dazai'ye göre hayata tek gerçek yaklaşım bu.

Er ya da geç ödenmesi gereken bir bedel olduğunu biliyor. Şimdi değilse, daha sonra, geçici mutluluk için bile. Ancak kimse bir fatura getirmediği sürece, Dazai bunu karşılayabileceğini düşünmeyi tercih ediyor.

Otellerde kalıyorlar, ev kiralıyorlar, araba değiştiriyorlar ve gün geçtikçe yakınlaşıyorlar. Sevişirler, yürürler, konuşurlar ve bazen sessiz kalırlar, şöminenin önünde oturup dans eden alevleri seyrederler veya ıssız bir kumsalda soğuk esinti bol gömleğe tırmanıp okşarken puslu şafağın ufkuna bakarlar. son yakınlıklarıyla ısınan cilt.

Samimiyet ihtiyacı hemen ortaya çıkmaz, ancak zamanla dayanılmaz hale gelir. Bu, Dazai'nin başına ilk kez geliyor, ancak muhtemelen sessiz kalmaktan gerçekten yorulmuştur, bu yüzden Philadelphia'da bir gece, Chuuya'ya her şeyi kendisi anlatır. Kim olduğu hakkında. Neden olduğu kişi olduğu hakkında. Chuuya dikkatlice dinler, ne sözünü keser ne de yargılar ve Dazai onun gözlerinde gizlice umduğu ama kendi adına sormaya asla cesaret edemediği sessiz cevabı görür.

𝑰𝒏𝒈𝒍𝒐𝒖𝒓𝒊𝒐𝒖𝒔 𝑩𝒂𝒔𝒕𝒆𝒓𝒅𝒔 | 𝑺𝒐𝒖𝒌𝒐𝒌𝒖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin