"sakin ol jisung,sadece nefes al ver. "
Seungmin jisungun elini yüzünü yıkarken aynı zamanda onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Jisungun anksiyetesi vardı ve nerde ne zaman atak geçireceği belli olmuyordu. O zamanlarda ise jisunga sadece 6 yıllık arkadaşı seungmin yardımcı olabiliyordu.Az önce beden dersinin sonlarına doğru seungmin jisungun nefes alışverişlerinden bile bir şeyler olduğunu anlamıştı. Ders bitene kadar jisungun kollarını sıvazlayarak sakinleştirmeye çalışmıştı ve şuan bunu başarmış gibi görünüyordu. Son bir kez jisunga sarıldı ve gerçekten iyi olup olmadığını sordu.
"seung ,gerçekten iyiyim tenefüsün bitmesine az kaldı hadi gidelim artık. "seungmin emin olmak isteyerek bi müddet jisung un gözlerine baktı.
"tamam ama önce kantine gidip su alalım derse geç kalmayız. "
Kantine geçtiklerinde iki kişiyi tartışırken ve yanlarında birinin de onları sakinleştirmeye çalıştığını gördüler.
Sarı saçlı çocuk büyük bir öfkeyle karşısındaki kahverengi saçlı çocuğa bağırıyordu."hadi ama minho bırak artık sadece kendini düşünmeyi,bu kadar bencil olma!Her zaman tek düşündüğün senin ne istediğin biz de varız burada,biraz da bizim ne istediğimizi ne düşündüğümüzü önemsesen keşke. ". O içten bağırdı ki sesindeki öfkeyi seungmin bile hissedebilmişti.
Sarı saçlı çocuk söyleyeceklerini bitirmiş olacak ki kantinden çıkmak için kapıya yöneldi. Kıvırcık saçlı,aralarında daha olgun duran ve onları sakinleştirmeye çalışan çocuk ardından
"hyunjin dur konuşalım bi. "
Diye bağırdığı sırada hyunjin kapının yanında duran seungminin omzuna çarparak seungminin sendelemesine sebep oldu.
Seungmin ne olduğunu anlayamamışken kıvırcık saçlı çocuk gelip seungminin kolundan tutarak
"onun adına özür dilerim sadece biraz fazla sinirli,siz iyi misiniz? " diye tebessüm ederek sordu.
Seungmin kafasını olumlu anlamda salladıktan sonra kıvırcık saçlı çocuk hyunjının peşinden gitti.
Jisung seungminin kolunu çekiştirerek
"hadi şu suyu alalım da çıkalım artık şurdan. "
dedi. Seungmin yaşadığı şoku atlattıktan sonra jisungla beraber kantin sırasına girdiler.
Hemen sularını aldıktan sonra sınıfa girip edebiyat dersini işlemeye başladılar.
________________
Biraz garip bi başlangıç oldu ama içime sindi eğer suan bunu okuyorsaniz ilk uc bolum bira kisa gelebiliri ama diger bolumlerin okunmaya deger oldugunu düşünüyorum.Açıkçası yazmaya başlarken çok korkmuştum ama başladığın zaman devamının kendiliğinden aktığını farkettim.
Ve fic de icimden gelen kendi yaşadığım şeyleri ağırlıklı yazacağım bi nevi içimi dökmek gibi umarım sıkılmazsınız ✮
Kıvırcık saçlı chanimiz ve bebegimiz seungmini böyle hayal edebilirsiniz 🌠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
here with me ☆ /Chanmin
Teen FictionYaralarımı ilk defa birisi görüyordu ve o kişi chandi.