Uykunun içinde bir rüya, rüyamda bir gece, gecede ben.. Bir yere gidiyorum delicesine aklımda sen..
Kyungsoo..
Jongin'in gönderdiği asistan aceleyle odama dalmadan önce gün yine aynıydı. Her zaman, hasta randevum olmadığı zamanlar yaptığım gibi muazzam yapılmış ameliyatların videolarını izliyordum. Günün eve gidene kadar boş geçeceğini düşünürken, aslında en korku dolu günümüz olacağı da birkaç dakika önce odama dalan asistandan öğrenmiştim.
"Doktor Kyungsoo, beni Doktor Jongin gönderdi. Şimdi acil bir ameliyata girdi, hastayı kaybedebiliriz diyerek hem de test falan hiçbir şey yapmadan."
"Ne ameliyatı, şunu sakinleşip anlatır mısın Sanha?"
Sanha derin bir nefes alarak hızla devam etti.
"Kurşun yaralanması ama kalbine isabet etmesi yüksek bir olasılık. Eğer kontrol etmeye kalkarsak hastayı kaybedeceğini söyledi ve radikal bir kararla hastayı ameliyata aldı."
Jongin tüm mesuliyeti kabul edip bunu her hastası için yapardı, onu tanıyordum ama bana asistanını gönderecek kadar acil bir hastası daha önce hiç olmamıştı. Merakla Sanha'ya baktım ve sordum.
"Peki sen neden nefes nefese bir şekilde benim odamdasın?"
Sanha nefesini düzene sokmaya çalışırken soruma cevap verdidiye.
"Size de hastanın adının Park Chanyeol olduğunu söylememi ve Doktor Baekhyun'u haberi olabilecek her yerden uzak tutmanızı istedi, özellikle de ameliyathanelerden ve ameliyatların yazdığı tablolardan ayrıca bir de hasta yakınlarından. Acilen bunu iletmek için buradayım."
Sanha'nın dudaklarından dökülen Park Chanyeol ismiyle donup kalmıştım, içimde bir parça sızlamıştı. Belli belirsiz uyuşmalar başlamıştı kafamın içinde anlık Sanha'nın Park Chanyeol demesi kulağımda çınlarken. Ben bu haldeysem Baekhyun öğrenirse, şu an ameliyathanede olan adamla aynı duruma gelirdi. Yıkılırdı, tüm hislerini kaybedip, yaşayan bir ölüye dönerdi, hatta yaşayan kısmı biraz fazla.
Hızla yerimden kalkıp Sanha'ya yaklaştım.
"Ben Baekhyun'u bulacağım, sen de sürekli bana ameliyat ile ilgili gelişmeleri haber vereceksin Sanha."
Sanha başını aşağı yukarı onaylarcasına salladı.
"Nasıl isterseniz Doktor Kyungsoo."
Sonra odadan çıkıp yerinde olmasını umut ederek Baekhyun'un odasına doğru koştum. Aklımdaysa onu yıkacak bu haberi nasıl ondan saklayacağım dönüp duruyordu. Ben Baekhyun'a yalan söyleyemezdim ki ama bu onun iyiliği içindi, bu yüzden iyi bir oyunculuk sergilemeliydim.
Odaya girmeden sekreterine odada olup olmadığını sordum, aldığım cevapsa derin bir oh çekmemi sağlamıştı. Bugün fazla şanslıyım ki Baekhyun hala odasındaydı. İçimdeki korkuyla kapıyı çalmayı bile düşünmeden içeri daldım.
"Ohh hala odandasın."
Yüzümdeki korku fazlaca belli olmalıydı ki, Baekhyun elinde incelediği raporları masasına bırakıp endişeyle yerinden kalktı ve yanıma doğru geldi.
Ellini omuzlarıma koydu, sakin ve meraklı bir ses tonuyla dudaklarını araladı.
"Bu kadar korku içinde olduğuna göre neyseki odamdayım Soo, bir sorun mu var?"
Dalgınlığımdan kurtulup Baekhyun'un sorusunu yanıtlamadan yeni bir soru yönelttim.
"Bir yerlere gidelim mi Baekhyun? Hastaların bittiyse eğer."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Retrouvailles (ChanBaek)
FanficÖyle ayarsız ki seni sevmelerim; kokunla sevişip, dudaklarınla uyumak, sesine sarılıp, saçlarınla konuşmak istiyorum olur olmadık saatlerde. Sonra dizlerime uzan istiyorum aklım sen saatlerine vurduğunda ve anlat istiyorum, ben her an seni dinlerken...