Uyarı; Yoongi X okuyucu. soft?
-Giderek gizlice romantikliği azalıyor. Fakat hayran toplantısında yüzlerce imza atarken senin doğum gününde ne yapacağını düşündü.
-Zor bir günün ardından sizi bir yastık savaşı ve en sevdiğiniz filmle şaşırtacak ve ardından "Gerçekten hiçbir şey yapmadım" gibi silkelemeye çalışacak türden.
-Kasıtlı olarak birkaç fotoğrafı odak dışı çekiyor. Neden, seninle olan tuhaf estetiği haline geldi bilmiyor.
-O flört etmenin ustasıdır, ama flört etmez.'
-Sen bir şey yaparken, o küçük kafa eğimi ve yaptığı lanet dil şeyiyle senin başrolün oluyor .
-Elleri için bir takıntın olduğunu biliyor ve bunu sana karşı kullanacak.
-Yine de, gerçekten sakıncası var mı?(Bu yazılar için cehenneme gidiyorum)
-Acımasızca dürüst. Seni seviyor gibi ama yine de Yoongi.
-"Bu kıçımı büyük gösteriyor mu?" "Popon büyük." "AFFEDERSİN?!" "Ne? Poponu beğendim."
-Ama aynı zamanda en küçük şeyler hakkında bile en destekleyici erkek arkadaş, Tae'nin küçük parçaları veya danslarıyla birlikte gitme eğiliminde olduğu gibi.(?)
-O tiktok / metin şakalarına kanmaz veya tahammül etmez.
-"Boşanmak istiyorum." "🤨 evli değil miyiz? Ayrıca hayır" "Ama-" "hayır" "tamam kaba çocuk."
-Aslında seninle randevulardan, bilet taslaklarından ve şişe kapaklarından alışveriş, makbuzundan yapılmış bir kağıt gemiye kadar küçük bir anı kutusu var.
-Onun üzerinde uykuya daldığınızda bunu sever, çünkü onunla güvende hissettiğiniz anlamına gelir (belki ilk seferinde biraz duygusallaşmıştır, ama asla kabul etmeyecektir).
-Seni koklama alışkanlığı var?? Kokunu gerçekten rahatlatıcı buluyor. Yeni bir parfüm veya şampuan denediğinizde her zaman fark eder.
-Onları giyeceğinizi umarak kasıtlı olarak kapüşonluları evinize bırakır.
--
Merhaba, uzun süredir yoktum nedeni panomda yazılı bileyenleriniz varsa okusunlar lütfen. Beni üzen bir konuda oylama ve yorumlar cidden çok kıt oy geliyor ve yorum hiç gelmiyor bile!? Satır aralarında muhabbet, sohbet edebiliriz ve ya eğlenceli bir yazı okuduğunuzda yorumlamaktan çekinmeyin. Üstünüze gelmek gibi olduysa kusuruma bakmayın sadece buna biraz kırıldım umarım anlayışla karşılarsınız. Sizleri seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suga Reaction'☆
Fanfiction-Tumblr Çevirileri -Dikkat; Kitap içerisinde bulunan her şey hayal ürünüdür. Rahatsız edici (NSFW, AU, Angst, Smut vb.) içerikler bulunabilir. -Rahatsız olacağınız bölümü okumadan geçebilirsiniz. 》Bölümlerin hızlı gelmesi için yorum yapmayı ve vote'...