20

258 8 0
                                    

Uyarı; Yoongi X melez!okuyucu, hybridAU, fluff.

Yoongi uzun zamandır bir melez evlat edinmek istemişti, ancak henüz kendisine uygun olanı bulamamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yoongi uzun zamandır bir melez evlat edinmek istemişti, ancak henüz kendisine uygun olanı bulamamıştı. Melezlerin çoğu, gürültülü ve birçok talebi olan hiperaktif enerji bombalarıydı, Yoongi'nin yapmak istediği bir şey değildi, özellikle evden çalıştığı ve huzura ve sessizliğe ihtiyacı olduğu düşünüldüğünde.

Birçok farklı melez merkezini ziyaret etmişti ve tanımına uyan bir melez bulmuşlarsa hepsine evlat edinilmek üzere yazılmıştı.

Ancak hiçbiri onunla henüz iletişime geçmemişti, bu da uzun süre beklemesi ya da aramaya devam etmesi gerektiği anlamına geliyordu.

Daha önce ziyaret etmediği yeni bir merkeze girerken gürültü olmamasına çok şaşırdı. Genellikle merkezler birbirleriyle oynayan melezlerin bağırışları ve bağırışlarıyla patlıyordu.

Bir çalışan onu merkezde gezdirirken kafasında dev kulakları olan küçük bir melez gördü. Yaptıkları her şeye çok konsantre görünüyordu. İlgisini çeken Yoongi, yaklaşmaya ve onu sormaya karar verdi.

Birinin omzuna dokunduğunu hissederek baktın, birinin sessiz zamanını rahatsız etmesinden biraz rahatsız oldun. Sürpriz kısa süre sonra devraldı, ancak bunun olası bir evlat edinici olduğunu fark ettiniz ve onlara en sinir bozucu yüzünüzü verdiniz.

Onun tarafından evlat edinilme şansınızı mahvettiğinizi düşünerek, ne yaptığınız, adınız ve hobileriniz hakkında sorular sormaya başladığında şaşırdınız.

Konuşmaya başladığınızda, aslında sizinle ne kadar çok konuşmak istediğini fark ettiniz, genellikle sessizdiniz ve başkalarından uzak durdunuz, ancak bu kişi size konuşmak istemenizi sağladı.

Çalışan bir süre sonra geldi ve Yoongi'nin sizi evlat edinmek isteyip istemediğini sormanın yanı sıra nasıl gittiğini sordu.

Yoongi aranızda büyük bir bağ hissetmesine rağmen, sizi evlat edinmesi gerekip gerekmediğinden emin değildi.

Çalışan, Yoongi'nin evine gidip 14 gün kalacağınız bir deneme süresi önerdi, siz birlikte evlat edinilip edinilmeyeceğinize karar vermeden önce.

Deneme süresi boyunca Yoongi, yalnızca kendi ihtiyaçlarınıza değil, aynı zamanda ihtiyaçlarına da ne kadar özen gösterdiğinizi belirtti. Çalışırken ona yiyecek ve su getirdin ve gerçekten uyuduğundan ve işten ayrıldığından emin oldun.

Bu arada Yoongi, onunla konuşmayı gerçekten sevdiğini, ancak başkalarının yanında çok utangaç olduğunu da belirtti.

14 Gün dolduğunda Yoongi, eğer istersen seni evlat edinme kararını sana söyledi. İmzalı evlat edinme evraklarını elinde tutarken onun etrafında zıplamandan memnun oldum.

Yoongi normalde etrafında zıplayan insanlara sinirlenirken, o sadece sana mutlu bir şekilde gülümsedi.

-
Evet bu son bölümdü, aslında tam da son bölüm diyemem diğer üyelerin reaction kitapları bittikten sonra hepsine bölüm atmaya devam edeceğim yani devamı var gibi gözüküyor! (mola gibi düşünebilirsiniz)

Sizleri seviyorum♡☆

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen ☆♡
-

Suga Reaction'☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin