15

252 11 0
                                    

Uyarı; Yoongi X okuyucu. Soft-Fluff

 Soft-Fluff

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Melodiler

Her zaman o kadar utangaçtın ki, ona sahipken ezilmelerine nasıl yaklaşacağını gerçekten bilmiyordun. Ve bu sefer bir istisna değildi. Yoongi çocukluğunuzun en iyi arkadaşıydı ve pratikte birlikte büyüdünüz ama bir noktada ona karşı hisleriniz farklı bir yönde büyümeye başladı. Bunu o kadar uzun süre kendine saklıyorsun ki, onunla bir ilişki kurma şansın olduğuna inanmıyorsun, hatta bir noktada itiraf edebileceğine bile inanmıyorsun.

Yoongi çocukluğundan beri bir müzik dehasıydı (buna kimse şaşırmadı). İkiniz piyano derslerinden sonra takılırdınız ve antrenman videolarını sonsuza dek dinlemeye karşı koyamadınız. Senin için her gün yeni bir şeyler bestelemesi inanılmazdı.

Cumartesiydi ve her zamanki gibi ondan size yeni şarkılarını göstermesini istediniz. Durup dururken konuşmaya başladığında telefonunda çalınan güzel melodiyi dinliyordun.

"Bu şarkıyı yapmak için senden ilham aldım" dedi rahatsız etmeden.

"Gerçekten mi?" Heyecanlı dedin.

Tepkine karşı utangaç oldu.

"Evet," dedi utanarak başını kaşıyarak.

Garip bir sessizlik odayı doldurdu.

"Bayıldım" Dedin ona gülümseyerek.

"Aslında şarkılarımın çoğuna ilham verdin."

"Ne-ne?"Şaşkın dedin.

"Bunu kelimelerle nasıl ifade edeceğimi gerçekten bilmiyorum, ama deneyeceğim, Çocukken ve ilkokuldayken birçok insanın benden gerçekten hoşlanmadığını biliyorsun, ama sen her zaman oradaydın. Üzgün olduğumda beni mutlu ettin. Bu yüzden kafamda, sadece gürültünün olduğu yerde, onları melodiler haline getirmeme yardım ettin. "

"Kelimelerle nasıl ifade edileceğini bilmediğin için bu çok iyi.." Dedin gülerek

"Demek istediğim senden hoşlanıyorum..."

"Ben de senden hoşlanıyorum" Dedin kızararak.

Ve bu şekilde aşkınız sevgili erkek arkadaşınız oldu.

Suga Reaction'☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin