Uyarı: Fluff
"Soru," diye fısıldıyorsun, saçlarını durgun geçişlerle usulca okşuyorsun.
"hmm."
"Hafif uyuyan mısın?"
Başını yukarı doğru hareket ettiriyor ve gözlerini olabildiğince yükseğe nişan aldığını düşünüyorsun. Sevimli. "Sayılır. Neden?"
"Kabus görürsem uyanırım" diye itiraf etmeden önce derin nefes alıp vererek duraksarsınız.. uhm. Küçük bir panik içinde." saçlarını okşamayı kesiyorsun, iç çekiyorsun. "Seni uyandırırsam özür dilerim."
"Her şey yolunda." Elini karnından yukarı kaydırıyor. "Kabus çok görüyor musun?"
"Son zamanlarda o kadar da değil," diye düşünürsün, avucunun seni gömleğinin içinden geçirirken ağrıyan kalp. "Ama ... Olduğunda, sakin olmaya çalışırım. Tekrar uyuyana kadar rahatlamaya çalışırım."
"Mm."
"Sadece aklımdan geçti, hepsi bu." Yolculuğuna yine onun saçından başlıyorsun. "Muhtemelen bir sorun bile olmayacak."
Ancak - zaman ilerledikçe - bir sorunla sonuçlanır. Çünkü saatler sonra sarsıntıyla uyanırsınız, küçük bir çığlık atarsınız.
Ama Yoongi orada, yarı bilinçli ve titremenizi güçlü bir kolla içeri çekiyor.
"Kahretsin," kekeliyorsun, sert nefes alıyorsun ve yüksek sesle yutkunuyorsun. "Kahretsin."
Tapınağınız sorun olmadığını fısıldıyor ve en ufak bir mırıltı duyana kadar dakikalarca titriyorsunuz..
Yoongi sizi sakinleştirmek için şarkı mırıldanmaya başlar.
Sakin ol, nefesini tut.
Çünkü Yoongi'nin karanlıktaki sesi sert olsa da, alçak notaları tüm doğru yerlerde yumuşaktır.
O...
Ah.
Gözleriniz bir anda omuzlarınızdan eriyen sevgi, gerginlik ve panik içinde kayar.
Şarkı söylemeye devam ederken, bu bir daha olursa telefonunuzdan asla bir şey çalmak zorunda kalmayacağınızı bilerek onun yanına yerleşirsiniz.
Tek yapman gereken bu anı düşünmek.
Yoongi'nin korkunu elinden gelen en yavaş, en sakin, en düşünceli şekilde kovaladığı an.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suga Reaction'☆
Fanfiction-Tumblr Çevirileri -Dikkat; Kitap içerisinde bulunan her şey hayal ürünüdür. Rahatsız edici (NSFW, AU, Angst, Smut vb.) içerikler bulunabilir. -Rahatsız olacağınız bölümü okumadan geçebilirsiniz. 》Bölümlerin hızlı gelmesi için yorum yapmayı ve vote'...