11

293 11 0
                                    

Uyarı: Biraz angst, fluff, Yoongi X okuyucu.

Uyarı: Biraz angst, fluff, Yoongi X okuyucu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yoongi ile ilişkinizden şüphe ediyorsunuz.

Yoongi'nin evinin kanepesinde otururken, sosyal medyada akılsızca gezinirken saat 2'yi buldu. Erkek arkadaşının eve gelmesini bekliyordun, bir saat önce söylediği buydu, ama görünüşe göre hepsi yalandı.

Bir saat içinde evde ol bebeğim.

Bayan y/n seni çok seviyorum!

Bunlar Yoongi'nin gönderdiği son mesajlardı. Aslında eve ne zaman geleceğini bilmeden, onu stüdyosunda ziyaret etmeye karar verdin.

-

Erkek arkadaşının stüdyosuna girerken, sırtı sana dönük olarak karşılandın. Buraya her geldiğinizde olduğu gibi kulaklıkları, farede ve klavyede elleri vardı.

"Yoongi, saat neredeyse sabahın üçü, eve geliyor musun?" Ona dokunarak azarladın.

"Kahretsin! Beni korkuttun!" Yoongi atladı, nefesini tutmaya çalışırken elini göğsüne getirdi. "Burada ne işin var bebeğim? Eve gelmek üzereydim."

"Evet, doğru. Bunu neredeyse iki saat önce söyledin, ama işte buradasın, " Diye homurdandın, yüzünde ki bir kaşını çattı.

"Üzgünüm- Sanırım daha yeni yakalandım, nasıl olduğumu biliyorsun,"

"Kendine sakla, Yoongi. Biliyor musun, bazen işini benden daha çok önemsiyormuşsun gibi geliyor. "

"Sen neden bahsediyorsun?" Diye sordu.

"Bu! Bundan bahsediyorum! Yoğun programımız yüzünden seni haftalardır görmedim, ama bugün seni görmek için hala zaman ayırdım ve sen de bunu biliyordun!" Her dakika daha kızgın hissederek haykırdın.

"Bunu biliyorum ama..."

"Dur. Sadece dur,"

"Y /N, beni dinle-,"

"Artık beni sevmiyor musun?" Çekingen bir şekilde sordun.

"Bebeğim ... bunu nasıl sorabilirsin ki?" Yoongi sana üzgün gözlerle baktı.

Omuz silktin, erkek arkadaşının yüzünden yere gözyaşların düştü.

"Seni seviyorum, elbette seni seviyorum!" Ayağa kalkıp sana doğru yürüdüğünü gördün. "Kahretsin, seni bu dünyadaki her şeyden çok seviyorum."

Seni kollarına aldı, sessizce ağlamaya başladın.

"Üzgünüm, seni çok özledim," diye boğuk bir şekilde göğsüne girdin, üzerine sanki kolayca kaçabilirmiş gibi sıktın.

"Tatlı prensesim, seni daha çok özledim," diye fısıldadı Yoongi saçına doğru. "Hiçbir şey için özür dilemene gerek yok. Üzgün olan ben olmalıyım, bu şekilde hissettiğini bilmiyordum. "

"Sorun değil, müziği ne kadar sevdiğini biliyorum."

"Biliyorum, ama bu kız arkadaşımın ilişkimizden ya da özellikle ona olan sevgimden şüphe etmesine neden olmamalı."

Yoongi'den gelen güvenceyi duymak kesinlikle kendini daha iyi hissetmeni sağladı.

"Ben senin kızınım ..." diye utangaç bir şekilde ifade ettin.

"Evet kızım. Benim tatlı, sevgi dolu kızım, "diye kıkırdadı Erkek arkadaşın, dudaklarını seninkine çarpmadan önce çekip gitti.

Öpücüğün içine doğru eridinve Yoongi'yi sanki o zaten yokmuş gibi sana yaklaştırmaya çalışırken tutkuyla karşılık verdin.

"Şimdi eve gidelim, tamam mı?"

Başını salladın, Yoongi eğilip senden birkaç öpücük daha çaldı.

"Bir daha böyle hissedersen konuş benimle bebeğim," diye teselli etti.

Başını salladın, "Tamam, konuşacağım. Seni seviyorum."

"Seni seviyorum. Sonsuza dek."

Suga Reaction'☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin