Uyarı; Yoongi X okuyucu, Angst- sonu güzel bitiyor.
Tek söylemek istediğim seni seviyorum.
Sana bakış şekli göğsünü sıkıyor. Bu alışılmadık bir şey ama duyguları her zaman gözlerinden parlıyor ve obsidiyenlerini tüketiyor. Sahip olduğun merak, onun bilip bilmediğini merak ediyor. Eğer bakışlarının henüz konuşulmamış her şeyi yansıttığını hissediyorsa.
Sesini umuyorsun çünkü sessizlik böyle rahat değil. Kıpır kıpır ve endişeli hissediyorsunuz, duymak için özlem duyuyorsunuz, duyguları özlüyorsunuz ve açıkta olmak için inciniyorsunuz. Duvarlara, zemine her şeyi fırlatabilir. Senin için önemi yok. Her şey kafanda kurduğun sonuçlardan daha iyidir.
Başka bir durumda elini tutardı. Sinirlendiğini fark ederdi. Ruh halinizi yumuşatma umuduyla içinizden dökülen endişeyi giderirdi.
Katlanmak için çok fazla olduğunda, yatak odasından çıkacaksın. Parke zeminde çıplak ayakla topraklanma girişimlerini hissediyorsunuz. Avucunuz mutfağınızdaki granit tezgahın üzerinde duracaktır. Çay için bir su ısıtıcısı doldurmadan önce gözlerinizi kapatacaksınız. İki bardak yaparsın ve sıcaklığın ağzını ve dilini yumuşatmasını umarsın. Seninle konuşana kadar gözlerini yumuşatır.
Bazen iki bardak alırsın. bazen üç. Bazen ilkinden sadece birkaç yudum. Bazen kupayı üniversite seramik dersinde yaptığın bardak altlığına koyduğunda kırılır. Bilene kadar, göğsünüzdeki gerginlik serbest kalana kadar asla bilemezsiniz ve nasıl hissettiğini hatırlamak imkansızdır.
bunun nasıl işlediği garip. bunaltıcı duyguları yeniden düşünmek ne kadar zor olabilir. onları kaybetmek çok iyi hissettiriyor.
-
"Neden bu kadar ileri gitmene izin verdiğimi bilmiyorum. Kendime bir daha asla yapmayacağıma dair defalarca söz vermeme rağmen, bu acı dolu sessizliği bulmamız için yeterince uzaktı. sen yattıktan sonra kulağına fısıldıyorum. Banyo aynasıyla konuşuyorum. Sana da söz verdim."
"Hepsi senin yüzünden değil. Yıllarımı iletişimim üzerinde çalışarak geçirdim ama yine de eski alışkanlıklarıma geri dönüyorum. korkuların fark ettiğimden daha derin kökleri var. kendiminkini aşmaya çalışmaya devam edeceğim."
Eline dokunuyor. Masanın diğer tarafından uzanıyor. Parmak uçları parmak eklemlerinizde çarpıyor. Omuzların gevşiyor.
"kök, büyüme ve çiçek açma eylemi hakkında bir şeyler söyleyebilirim ama tek söylemek istediğim seni seviyorum. bir dahaki sefere - bir dahaki sefere olursa, bu çayını beklemeyeceğim."
-
Son dört bölüm..
:(
Oylamayı ve beni takip etmeyi ihmal etmeyin sizi seviyorum görüşmek üzere✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suga Reaction'☆
Fanfiction-Tumblr Çevirileri -Dikkat; Kitap içerisinde bulunan her şey hayal ürünüdür. Rahatsız edici (NSFW, AU, Angst, Smut vb.) içerikler bulunabilir. -Rahatsız olacağınız bölümü okumadan geçebilirsiniz. 》Bölümlerin hızlı gelmesi için yorum yapmayı ve vote'...