Uyarı; Baba!Yoongi X Anne!okuyucu. Fluff.
Yoongi, gecenin bir yarısı kızının ağlamasına uyanmaktan bıktı, bu yüzden onu geceleri yatağınızda uyumasına izin verdi.
Yoongi yatağa yuvarlandı, saate baktı. Saat sabahın üçüydü. Tek duyabildiği beş aylık çocuğunun yüksek sesle çığlıklarıydı. Karısının yattığı, hala bitkin ve uykuda olduğu yatağın diğer tarafına baktı. Yataktan çıktı ve Isabella'nın odasına gitti. Kapıyı açtığı anda çığlıkları sakinleşti ve kadın ona umutla baktı. Odaya girdi ve onu beşikten çıkardı. Başını göğsüne yasladı ve gözlerini kapattı.
"Yalnız mısın?"
Isabella tekrar ağlamaya başlamadan önce birkaç tutarsız gevezelik etti. Yoongi, birlikte uyumanın Tae'nin iddia ettiği kadar harika olup olmadığını merak ederek içini çekti. Yoongi döndü ve Isabella'nın sizi çığlıklarıyla uyandırmayacağını umarak kendi yatak odasına geri döndü. Yanına uzanmadan önce Isabella'yı yatağın ortasına yatırdı. Bu onu sakinleştiriyor gibiydi, çünkü neredeyse hemen gözlerini kapattı.
Yoongi parmağını avucunun içine bastırdı. Isabella bunu elini parmağının etrafına sarması için bir davet olarak aldı. Görünce gülümsedi.
"Yorgun musun Bella? Uyu." diye fısıldadı.
Gözlerini kısa bir süre açtı ve ona sırıttı. Sonra gözleri tekrar çırpındı, sonunda onu solarak uyudu. Yoongi, uykuya dalmasına da izin vermeden önce başparmağını minik elinin üzerinden sevdi.
-----
Üç saat sonra, Yoongi patlayan alarmıyla uyandı. Isabella şoktan ağlıyordu ve sen yarıdan fazla uyanık değildin ve Isabella'nın buraya nasıl geldiğiyle ilgili kafan karışmıştı. Yoongi devrildi ve alarmını kapattı.
"Yoongi? Bella neden burada?"
"Dün gece ağlıyordu, ben de onu yatağa getirdim."
"Oh ... Tamam." Sen başını yastığının üzerine koydu.
----
Ondan sonra Bella her gece yataklarında uyumaya başladı ve Yoongi, Tae'nin haklı olduğunu kabul etmek zorunda kaldı. Isabella uzanıp koluna sarılırken gülümsedi. Yüzünü koluna soktu.
"Yatma vakti mi?" diye sordu elini başının üzerine sürterek.
Yanıt olarak bağırdı, kolunu çiğnemek için öne eğildi.
"Hey, bunu yapma!"
Isabella kıkırdadı.
"Al, bunu istiyor musun?" Diye sordu Yoongi ona emziğini teklif ederek.
Bu alternatiften memnun görünüyordu çünkü anında emziğe yapıştı. Yoongi gülümsedi ve sırtını sıvazladı.
"Şimdi yatma vakti mi?"
Isabella gözlerini kapattı ve Yoongi bunu evet olarak kabul etti. Kıkırdadı ve başını öptü.
"İyi geceler Bella."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suga Reaction'☆
Fanfic-Tumblr Çevirileri -Dikkat; Kitap içerisinde bulunan her şey hayal ürünüdür. Rahatsız edici (NSFW, AU, Angst, Smut vb.) içerikler bulunabilir. -Rahatsız olacağınız bölümü okumadan geçebilirsiniz. 》Bölümlerin hızlı gelmesi için yorum yapmayı ve vote'...