Din capitolul anterior
Pufnesc intr-un ras amar.
Sm: sunt convinsă. Spun glacial.
Ni: ce?
Sm: Draga de ea, e însărcinată. Cică a fost la controlul surorii mele, cică "e dornica sa te cunoască scumpo"! Spun ironic.
Gi: daa, nici tu! Spune pe același ton.
Ni: explicați, ca nu inteleg.
Gi: mă-sa e gravida cu un arab.
Sm: și după ce naște o sa se mute in emiratul lui, și o sa își schimbe religia. O sa devină musulmană.
Gi: și arabu stie ca Smara e măritată.
Ni: ce ma?
Sm: da, ala după ce se mărita cu mama, are drept și asupra mea. Ala m-ar mărita cu prima ocazie pe care ar avea-o. Ar face bani grei, pe urma mea. Spun oftând.
Ni: sa mor Io, și asta, și taică-to.
Gi: exact.
Ni: te cumpăr Io. Ma tachinează el.
Ii zâmbesc, clătinând din cap.
Sm: poate dacă scoti din buzunar vreo 200.000 de euro.
Giully rade înfundat.
Gi: un fleac pentru Leister.
Îmi dau ochii peste cap ironic..
.
.
.
Este deja joi seara. Am ieșit cu Oscar afara sa își facă nevoile, iar, Nicholas surprinzător a vrut sa ma însoțească. Ne comportam de parca am fi impreuna, de parca suntem un cuplu care a ieșit in parc cu cățelușul lor.
Nick mi-a luat o vata de zahar pe băț, iar acum stam pe o banca, brațul lui Nicholas fiind in jurul meu, Oscar inspectând copacii din zona, atât cât ii permite lesa agățată de bancă.
Ni: ai sa dai in diabet, la câte dulciuri mănânci. Ma ia peste picior, in timp ce eu ciugulesc din vata mea de zahar, roz.
Îmi dau ochii peste cap.
Sm: măcar unul dintre noi sa fie dulce. Remarc îngâmfată, Nicholas zâmbindu-mi.
Ii zâmbesc, el mai apoi sărutându-ma de câteva ori.
Ni: capsuni?
Ii zâmbesc, el sarutandu-ma iar.
Sm: vrei? Îl intreb zâmbind.
El clatină din cap, totusi zâmbind.
Fac ca de obicei, boticul meu drăguț.😂
Ni: sti ca nu îmi plac dulciurile. Se plânge el.
Sm: parca voiai clatite?
Ni: pai d-alea vreau. Se apără el.
Sm: îți fac clatite, și după parca văd ca mănânci doar una.
Ni: pai vrei sa ma îngraș? Spune ridicand o sprânceană.
Îl privesc un moment.
Sm: hmm, nu. Spun chicotind.
El rade cu mine.
Sm: zi mai bine ca nu mănânci dulciuri sa nu te îngrași, nu ca nu îți plac.
Ni: chiar nu îmi plac.
Îmi asez capul pe umărul lui, terminându-mi vata de zahar.
Îl privesc pe Oscar, jucându-ma cu bățul rămas de la vata de zahăr, Nicholas tastând câteva mesaje.
Prin fața noastră trece un cuplu de bătrânei, Ținându-se de mână. Bătrâna se uita spre noi, zâmbind.
X: uite dragule, asa eram și noi. Se aude cum ii zice bătrânului. Tineri și îndrăgostiți.
Ni: da, sunt convins. Spune ironic.
Sm: măi! Îl cert eu.
Nicholas rade.
Ni: sigur era tataie ca mine. Se umfla el in pene. Dădea in ea ca in tobă.
Ridic brusc capul, privindu-l confuza.
Sm: adică tu o sa dai in mine ca in tobă? Spun circumspectă.
El rade.
Ni: nu. Spune trecându-și mâna prin parul meu.
Ma sărută apasat.
Sm: atunci? Spun privindu-l in ochi.
Ni: o sa vezi cum o sa fie. Spune, răsucindu-mi o șuvița pe degetul lui. Sa fi ferm convinsă totusi, ca vei avea cele mai bune nopți din viața ta, cu mine. Spune blând, privindu-ma.
Mi de ganduri îmi invadează mintea, ca de fiecare data. Nicholas ma surprinde de fiecare data, plăcut. Dar totusi îmi e frica.
"Oare ma va durea, rau? Oare îmi va plăcea, lui ii va plăcea? Oare ne vom apropia și mai mult? Oare când va fi timpul nostru?"
Oare, oare, oare..
Oscar vine la picioarele noastre, învârtindu-se jucăuș.
Îl privesc pe Nicholas, apoi îl sărut blând.
Ma abțin din răsputeri sa nu ii zic cuvintele alea nenorocite, "te iubesc!".
Nu vor fi adevărate pentru el, absolut deloc. Dacă îmi va spune ca ma iubește, am sa îl cred doar dacă o va spune, după ce vom ajunge sa ne culcam împreună. Toți spun "te iubesc", in loc de "te vreau", și asta e o greseala. Se folosesc de niște cuvinte mari, sa obțină ceva de moment. Asta e premiza mea și a Giuliei, ea totusi nu prea ține cont de ea.
Totuși nu îmi pierd speranța, ăsta este de-abia începutul nostru, adică sper. Sper sa fie. Ma atașez din ce in ce mai mult de băiatul asta, superb, care îmi ia mințile cu fiecare gest. Ma înnebunește cu totul. Ma privește criminal de frumos, parfumul lui ma amețește, vocea lui îmi aduce fiori pe șira spinării, mâinile lui.. am devenit obsedată de modul cum îmi dezmierdă pielea, numai el știe cum S-o facă. Pielea lui fina, cu tatuajele lui superbe, abdomenul lui perfect din toate punctele de vedere, parul lui moale și îmbietor, cerceii pe care ii are in urechi, Nicholas e perfect.
Ma ghemuiesc lângă el, Oscar făcând la fel lângă mine, pe bancă.
Nicholas îmi sărută fruntea, eu ducându-mi degetele mâinii printre ale lui.
Îmi ridic privirea, întâlnind-o pe a lui.
Sm: mergem?
Ni: sa îmi faci clătite? Spune rânjind.
"Jesus, rânjetul ăla perfect!"
Sm: dacă vrei, îți fac. Spun privindu-l blând.
Ni: nu zic nu, orice motiv de a sta si mai mult lângă tine e binevenit.
Ne privim zâmbind.
Ma ridic si ii strâng lesa lui Oscar, Nick in timpul asta aprinzând-si o țigară.
Pornim spre blocul unde stau, Ținându-ne de mâna.
Sm: trebuie totuși sa ne întoarcem la un magazin, nu am ciocolată si nici lapte.
Ni: îl lași pe Oscar, apoi ne întoarcem cu mașina mea. Spune si îmi sărută mâna.
Sm: bine, atunci pot sa îmi cumpăr mai multe, ținând cont ca nu va trebui sa le car venind pe jos.
Ni: crezi ca te-as fi lăsat sa le cari?
Sm: hmm, orice e posibil. Îl iau peste picior.
El îmi arunca o privire, eu chicotind.
Ni: mă blondino, atât de puțin ma Cunoști tu pe mine?
Sm: sa zicem, știu ca totuși cu mine ești altfel față de celelalte.
Ni: pai, asta înseamnă destul de mult. Spune trăgând din țigară.
Sm: înseamnă, nu?
Ma privește rânjind.
Ne continuam drumul pana la bloc.
.
.
Între timp l-am lăsat pe Oscar acasa, am fost la cel mai apropiat mega, m-am certat cu Nicholas la casă pe subiectul "cine plătește cumpărăturile". Nicholas a câștigat, casierița a luat cardul lui. Nicholas mi-a luat o groaza de dulciuri, am ras o groaza cu el. La un moment dat la casa in spatele nostru se opriseră doi tipi, care ii S-au părut lui ca se uita la fundul meu, si Nicholas ca sa le taie speranța, a pus pe banda langa celelalte cumpărături o cutie de durex, intens.. cutie mare. L-am săgetat cu privirea totusi, asta pana când casierița începuse sa se holbeze la el. M-am amuzat de ce mutră a făcut când a scanat cutia de prezervative.
CITEȘTI
Înainte să mă urăști..
RomancePROLOG: -inainte sa ma urăști, amintește-ti ce simțit doar când ma privești. Îl privesc, realizând ca, oricât l-as urî nu pot nega ce simt fata de el. Ochii aia întunecați care ma înnebunesc de fiecare data când ii întâlnesc pe ai mei. Tânjesc de fi...