Din capitolul anterior
Si celorlalți le-au plăcut cadourile. Giully mi-a luat o pijama Victoria Secrets neagra din doua piese, un maieu negru cu dantela si o pereche de pantaloni lungi, ambele din satin. Lui Nicholas i-au plăcut cel mai mult, ambele venind divin pe mine. Am fost fericita sa anticipez ca am un set negru exact la fel format din lenjerie intimă si sutien, care e îndrăgit de Nicholas. Giully mi-a luat un set de skin care de la Kylie Jenner, Gabi un parfum Guess și Adina un set VS format din body mist și body crem, ambele love seduction.
I-am cântat la mulți ani lui Nicholas, și am tăiat tortul. Nicholas chiar nu se aștepta la asta.
M-am bucurat atât de tare ca am reușit sa ii surprind cum de altfel si ei m-au surprins pe mine. Giully si-a cerut repetitiv scuze, si a zis ca nu ma va mai ignora niciodată.Restul serii îl petrec eu și Nicholas, bucurându-ne ca suntem iar unul lângă celălat, după trei zile si doua nopți in care am fost separați de sute de kilometrii distanță.
Amândoi Fericiți si îndrăgostiți..
.
.
.
Sm: am/n-am, furat? Citesc eu a 100 a întrebare prosteasca de pe site-ul pe care l-a ales Giulia.
Suntem câțiva ai noștri, strânși in livingul Giuliei, la o bârfa.
I,Gi,Ili: am.
G: ohoo, am am! Rânjește spre iubitul meu, el răspunzându-i cu un rânjet.
Sm: ce ați furat voi doi?
G: eee, lasă.
Ni: nu se mai știe. Spune rânjind.
Gabi și Nick rad, eu privindu-i confuza, fetele hliziandu-se amuzate.
Ni: i-a zi blonda mea, tu? Ai furat? Spune rânjindu-mi , răsucindu-mi o șuviță din parul meu, între degetele lui.
Sm: um, nu cred. Spun amuzată.
Începem sa ne hlizim, Nicholas privindu-ma cu o sprânceană ridicată, având un rânjet pe chip, dantura lui perfecta fiind vizibila.
Îl privesc cu un mic zâmbet pe chip.
G: de ce nu ma miră? Rade el.
Ii trântesc o mare privire de a mea, cu care cel puțin Nicholas e mai mult decât familiarizat.
Gi: faa, da de ce minți? Nu mai sti ca am furat tampoane ultima data când a fost la tine, in Grecia? Exclama ea, exasperata.
Sm; poftim? Tu ești cea care le-a furat! Exclam eu.
Gi: tu ai ajuns la poliție! Mi-o întoarce râzând.
I: cee? Spune râzând exasperata.
Sm: daa, pentru ca eu a trebuit sa stau sa pic cu ei la o înțelegere. Nu înțelegeau engleza. Explic eu, amuzata.
Nick ma privește confuz, eu râzând de mutra lui atât de drăguță.
"E atât de drăguț când se încruntă confuz🫠"
G: hopaa, i-auzi cămătare, blonda a avut de-a face cu Gaborii. Zice el mai mișto.
Ni: un avantaj pentru mine. Spune el degajat, rânjetul lui fiind nelipsit.
Îl privesc confuza,
Sm: totuși nu am furat. Ma apar eu. Gyul a furat, obviously!
Gi: eh, these are details. Spune ea ingânfată, fluturându-și mâna, dramatic.
Ili: ma scuzați copii, ma duc sa îmi pescuiesc bărbatul. Revin, voi continuați jocul. Spune, sărind de pe canapea.
Gi: dacă nu mi-a luat Sobranie slim, sa nu îl văd in fața ochilor! Exclama de la locul ei.
Ili: îți ia Army! Face misto de ea, ieșind din încăpere.
Gi: mars! Striga.
Toți începem sa radem de remarca ei.
"Dramele Giulia Antonescu- Armando Suciu obviously, ca nu dispar. Doar ce credeați?😂"
Ni: asa, iubire, alta întrebare. Schimba el subiectul.
Sm: umm, am/n-am fost vreodata Arestat? Spun eu, citind printre rânduri.
Gi: ne, ne, ne. Blondo, ai sărit-o de 32. Am/n-am făcut in ultima luna, sex? Și dacă da, descrie ultima partida de sex. Citeste ea.
"Te omor, roscato!"
O săgetez cu privirea, ea rânjind la mine compătimitor.
Gi: cred ca e evident, nu cred ca avem vreun virgin printre noi. Sau, dacă stau sa ma gândesc mai bine, Gabi? Face ea misto.
Radem, Nicholas prăpădindu-se de ras, ducându-și mâna in jurul taliei mele, gestul lui detensionându-ma.
G: n-ai tu grija creațo! Io și Nick.. se oprește brusc, atunci când Nicholas îl săgetează din priviri, ca avertisment "dacă nu taci din gura, te pocnesc!"
Sm: tu și Nick, ce? Spun circumspect, scurtându-l cu privirea.
I: băgau bani la păcănele! Exclama ea derutată.
Sm: clar.
Îl privesc pe Nicholas, cu o mutră prost dispusă.
Ma privește cu un zâmbet vinovat, dându-mi parul după ureche.
Ni: doar cu tine am făcut dragoste. Îmi șoptește in ureche.
Îmi lasă câteva săruturi umede pe gat, eu încercând sa nu ma topesc.
Îl privesc pătimaș.
Ni: jur. Adaugă el.
Renunț, un zâmbet apărând imediat pe chipul meu.
Gi: ce va șușotiți voi doi acolo? Spune hliznadu-se.
Ni: chiar vrei sa sti? Spune, rânjind arogant.
Închid ochii de exasperarea care sta sa îmi plesnească, scuturând din cap ironic.
Încă încerc sa ma familiarizez cu glumele de genul, de față cu toată lumea. Sunt obișnuită cu Nicholas aducând remarci de genul asta, totusi e ciudat pentru mine sa împărtășesc asta si cu restul.
Gi: blondo! Scuipă tot! Ma înțeapă ea.
Sm: i-a zi Giully, unde te-a prins Army, ultima dată? O înțep eu, înapoi.
Gi: ești bagaboantă. Spune ea, eu rânjind victorios spre ea.
G: de unde sti ca Army a fost ultimul? Rănește el.
Sm: e clar ca la ora actuala, doar cu Army o face. Spun eu, categoric.
Gi: dar ce bine ma Cunoști, Rosséto!
Ni: nu vreau sa îți stric fericirea Giulio, dar Armando n-o face doar..
Îl înghiontesc cu cotul, el pufnind intr-un râset înfundat.
Gi: mai taci! Spune îmbufnată.
Telefonul lui Nicholas suna brusc. Privesc confuza telefonul.
"Nuțu?"
Îl privesc sceptica, Nicholas făcându-i semn lui Gabi din cap sa iasă.
Sm: Nick? Spun confuza, văzând cum se ridică.
Ni: calm, nu ai de ce sa te îngrijorezi. Ma asigura el.
Îl privesc neîncrezătoare, el plasându-mi un sărut cast pe frunte, apoi iese pe balcon urmat de Gabi.
Îmi mut privirea mai apoi pe Ioana, clatinand confuza.
I: era Nuțu? Ma întreabă ea.
Sm: da. Spun sec.
Gi: curios.
M: socares, mo? (Ce faceți, ma!) Exclama el, intrând in living.
Gi: mishto, prala! Tu? (Bine, frate!)
Sm: ha? Spun derutata.
Gi: o-i sti tu greacă, da de țigănește ai auzit?
Mădălin se apleacă spre mine.
M: zi "has mi mij". Îmi șoptește la ureche.
Îl privesc confuza.
M: haide, zi! Spune rânjind.
Sm: has mi mij! (Mânca-mi-ai ...😂) Ii spun Giuliei, amuzată.
Ioana și Ilinca încep da râdă.
Gi: haa! Blondo! Exclama ea, ofensata.
Sm: ce am zis?? Spun exasperata.
Începem sa radem.
Mădălin rade.
Gi: san dilo! (Ești prost!) Ii spune lui Mădălin.
G: ce faceți ma aici? Spune, intrând de pe balcon, urmat de Nick.
I: lecții de țigănește, cu blonda.
Sm: n-am înțeles nimic. Spun eu confuza.
M: ăștia doi știu țigănește, bine de tot. Spune, gesticulând spre iubitul meu și prietenul sau.
Îl privesc pe Nicholas, cu o sprânceană ridicată.
Vine in fața mea.
Ni: san moro ilo! (Ești inima mea!) Îmi spune rânjind, apucându-ma de mâna.
Ceilalți încep sa aclame.
Ma ridic lângă el, privindu-l confuza.
Ili: dacă n-o pupi, tot degeaba. Spune ea, privind trecător prin camera.
Ne sărutăm un moment, el apucandu-ma de talie.
Gi: un sărut ca cel de la vila, dacă se poate. Adaugă ea.
Nicholas îmi rânjește, eu zâmbindu-i strâmbând din nas.
Ma sărută iar, mult mai apăsat, limba lui dezmierdându-mi gura.
Terminam Sărutul, eu sperând sa nu ma fi înroșit la față.
Îmi Multumesc in gând, ca mi-am dat deja cu blush in obraji.
G: hai șefule! Afacerile nu ne așteaptă.
Sm: încotro?
Ni: haide. Îmi face semn sa mergem.
CITEȘTI
Înainte să mă urăști..
RomancePROLOG: -inainte sa ma urăști, amintește-ti ce simțit doar când ma privești. Îl privesc, realizând ca, oricât l-as urî nu pot nega ce simt fata de el. Ochii aia întunecați care ma înnebunesc de fiecare data când ii întâlnesc pe ai mei. Tânjesc de fi...