39.

123 5 3
                                    

Din capitolul anterior
Orele trec, între timp am împodobit bradul, am împachetat cadourile, le-am pus Etichete cu numele fiecăruia și le-am Așezat sub brad. Chiar dacă nu le voi da in seara asta, îmi place spiritul de sărbătoare. Adina n-a venit, Giully ma ignora, Nicholas la fel, Ioana și Gabi nu mai zic.
Renunț sa ma sper ca va mai apărea cineva.
Ma fac confy pe canapea, alături de Oscar.
"El e singurul care nu ma lasă la greu."

Durerea nu ma lasă absolut deloc. Junghiul cu numarul 100 îmi apare fix deasupra vaginului.
Nu mai suport, încep sa plang de durere. Am băut un ceai, un analgezic și un ibuprofen. Nimic. Îl asez pe Oscar pe canapea, care doarme in păturica mea. Ma duc in dormitor, scotocind in noptiera de lângă pat.
Recent, am găsit pe glovo niște plasturi pentru dureri menstruale, și am zis sa ii încerc.
Surprinzător, au fost eficienți. Partea proasta, este ca mai am doar unul, iar glovo nu livrează asta seara, doar e sărbătoare și e trecut de 9 jumătate seara.
Îmi aplic plasturele, gemuindu-ma imediat in pat.
Suspinele îmi înăbușe buzele, lacrimile curgând sir.
Plâng de durere, de nervi, de epuizare, de dorul lui Nicholas. Nu am vorbit de aseara cu el, și nu Răspunde.
"Ce puii mei face?"
Dacă e deja in București și S-a întâlnit cu alta? Dacă Andra l-a sâcâit cu mesaje, și și-a atins scopul?
Încerc sa îmi distrag atentia, cu ajutorul telefonului.
Asta până când, văd.
Instagram:

@nick_leister: cer sho scuze la seara asta😘

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

@nick_leister: cer sho scuze la seara asta😘

Appreciated by @gabi.sef, @giullsz, @madalinns_, @ioanaxstama and other 10.455

Comments:
@gabi.sef: sefu😎
@giullsz: sexy și prost
@ioanaxstama: @smaranda_rose tu ce zici?
@smaranda_rose: @ioanaxstama I'm sorry, but I do not speak to the unheard 🥺
(îmi pare rău, dar nu vorbesc celor neauziți)
@giullsz: @smaranda_rose you know, how much I love you bby!!!

@tiganu.camatar: stai greu, ce e cuminți🤣🤣
@iuly._hadad: te pup, milionu ala când mi-l dai?

Privesc poza dezamagita, eu sunt aici singura, m-am chinuit sa aranjez tot, i-am comandat si un tort pe care scrie, "Wonderful birthday for my Saint Nicholas! ♡". Iar el, el.. el se distrează intr-un club, ignorandu-ma complet.
Asta e ridicol!
Ok, brusc îmi ajunge și cu instagramul pe seara asta.
Îmi sting telefon, vrând doar sa dorm.

Nick pov
I: deci? Spune nerăbdătoare.
Ni: nu Răspunde.
Gi: are telefonul închis. Rade ea. E foc! Exclama Giulia amuzata.
G: o sa ne strângă de gat!
I: noi ca noi, dar tu Nick, ar trebuii deja sa îți sapi singur groapa.
Gi: ne-o săpam toți, fata mea a făcut bradul singura. Eu am ignorat-o toată ziua, astia n-au dat nas in nas cu ea toată ziua și tu nu i-ai rapsuns.
Ad: iar eu i-am promis ca vin la ea in seara asta, și nu i-am mai rapsuns. Cred ca se urca pe pereți in momentul asta!
Exclama ele.
Suntem jos, in fața blocului Smarandei.
Ni: nu cred, eu cred ca plânge. Sigur plânge.
Gi: dar ce bine ai ajuns S-o cunosti?
Ni: fără misto, bag mâna-n foc ca acum plânge. Spun eu, trăgând din țigara mea.
I: ești mort Leister.
Radem toți.
G: râdem noi, dar nu prea e râsu nostru.
Gi: asta e râsu plânsului. Nick, fi pregătit sa dai nas in nas cu satana.
Ni: ha?
Îmi întinde telefonul.
Gi: citește, ultimul mesaj. Spune simplu.

Înainte să mă urăști..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum