31.

132 6 2
                                    

Din capitolul anterior
Sm: de ce pentru săptămâna viitoare, pana la urma mergem la mare Weekend-ul asta? Spun eu amuzata, Ioana începând sa chicoteasca cu mine. Referitor la ideea ta, Gabriel! Îl iau peste picior.
G: da Smaranda, asa e.
Ni: la ce coxat era, ce sa mai stie?
I: hai gata, ca mi-am adus aminte și iar ma enervez.

Pana la urma ne-am dus la mc, apoi intr-o parcare închisă, pentru a putea mânca in afara mașinii. Nicholas s-a învârtit jumătate de ora doar pentru a găsi un loc de parcare lângă un ventilator, doar pentru faptul ca eu sunt in pantaloni scurți.
Am mai stat pe afara, pana pe la 7 și ceva dimineata, apoi am mers la mine, intr-un final adormind toți la mine in cameră..
.
.
.
Ne-am trezit undeva pe la 12 la prânz, din cauza lui Gabi care S-a pomenit cu Oscar peste el, lingându-l pe față. A fost îngrozit, și Oscar a făcut pipi pe el pentru ca și Gabi l-a speriat la rândul sau, atunci când a început da strige.
Eu și Ioana i-am spălat și uscat tricoul, cu toate ca ar fi meritat sa rămână cu pipiul lui Oscar pe el. Totusi Ioana S-a îndurat de el.
Îl iubește prea mult.
"Cum de altfel, și eu îl iubesc pe Nick!"
G: fiț-ar potaia a drq Smarando! Bombăne, in timp ce își îmbracă tricoul.
Sm: poate vrei sa îl pun iar sa se pișe pe tine!
Nicholas și Ioana de prăpădesc de ras, la remarca mea.
Sm: mai taci din gura, ca asa ai ținut-o de când ne-am trezit! Zici ca te-a omorât!
Nicholas ma imbratisează amuzat.
Ni: ia gata ma, ca nu te-a futut! S-au pișat altii și mai rau pe tine și n-ai mai comentat. Spune râzând.
Ioana se prăpădește de ras, eu chicotind cu ei.
I: Nick, se vede ca Oscar a stat pe lângă tine.
Ni: daa, ce a stat Oscar pe lângă mine!
Îl privesc zâmbind.
Ni: a fost Oscar de față, si când i-o trăgeam lu mă-sa. Bolborosește el.
Îl inghioldesc, el râzând.
Sm: mai taci! Spun dându-mi ochii peste cap.
G: lasă mă, ca a văzut si el ceva frumos. Spune rânjind.
Ni: da ce frumos. Spune rânjind.
Îl săgetez cu privirea, el imediat sărutându-mi obrazul.
G: hai blondo, calm! Câte n-a auzit ăsta de la noi doi! Oricum se știe ca mai nou, tu și Leister Cămătaru vi-o trageți. Spune rânjind.
Ioana îl săgetează la rândul ei cu privirea.
Sm: ar trebuii sa va familiarizați cu ceea ce se numește, intimitate. Le-o întorc îngâmfată, mergând pe partea de bucatarie.
I: corect! Ma aproba, venind lângă mine.
G: mironosițelor!
I: sugi! Îl înțeapă Ioana.
G: acum? Spune mirat, la misto.
Nicholas rade, venind lângă mine privindu-ma cu subînțeles.
Sm: ce te uiti asa la mine? Vrei sa îți zic si eu, "c-o sugi"? Îl înțep si eu.
Ni: nu tre S-o zici.
Sm: nu? Spun împingându-l.
Ni: nu. Spune apucandu-ma de încheieturi. Dac-o zici, după n-am decât sa-ti zic si Io. După nu se știe. Spune rânjind.
Sm: fraier mai ești. Spun, chinuindu-ma sa îmi eliberez mâinile din strâmtoarea lui, împingându-l de lângă mine.
Ioana și Gabi ne privesc amuzați, Nicholas in timpul asta ridicându-ma peste umăr.
Țip un moment, când se răsucește cu mine.
Sm: Nicholas! Exclam râzând.
Începem toți patru sa radem.
Sm: lasă-ma jos!
Ni: zi cine-i șefu tău, și te las jos! Spune rânjind arogant.
Sm: șefii au șef, și eu nu știam? I-o întorc eu.
Ioana chicotește la remarca mea.
Ni: zău, mă?
Eu chicotesc.
G: ai învață-o bine!
Sm: te rog, lasă-ma jos, ca am amețit deja. Ma plâng eu.
Ma lasă jos, eu împiedicându-ma lângă el.
I: a băut Leister și S-a îmbătat Pantazis. Spune râzând.
Sm: atât S-a putut.

Restul după-amiezii am petrecut-o toți patru la mine. Am băut o cafea, am făcut cu Ioana niște paste, Oscar S-a împăcat și cu Gabi, de Nick devenind tot mai Atașat. Gabi și Nick S-au dus pana la mega la un moment dat, sa ne ia niște parmezan pentru paste și asa l-au scos și pe Oscar afară. Eu și Ioana am cântat manele cât am gătit, Nicholas la un moment dat Băgându-mi in gluma, câteva sute de euro la sutien (când n-a fost atent i-am luat portofelul și i-am înapoiat).
Am ras, Gabi mi-a povestit despre o Mătușa de a lui care locuiește la țară, mai exact in Teleorman, in Rosiroii de Vede. A zis ca in fiecare vara se duce cu Nicholas de o groază de ori pe acolo, vara asta promițându-mi ca am sa merg și eu cu ei. Zicea ceva ca o verișoara de a lui, se va mărita vara aceasta ce urmează. A rămas ca de Crăciun sau anul nou sa dam o fugă până acolo. Mătușa și bunica lui, au auzit ca Nicholas și-a găsit o fată și vor sa ma cunoască neaparat.😂
Mi-au povestit mai multe.
Și eu la rândul meu le-am povestit ca am fost când eram mica de câteva ori la țară, bunica din partea mamei sta intr-o zona de munte.
Gabi m-a întrebat dacă pot sa fac sfoara sau podul de sus, asa ca a urmat o demonstrație la care am ras extrem de mult. Toți trei au încercat sa ma imite, și Ioanei chiar i-a ieșit.
Cât am făcut paste, mi-a povestit ca mereu și-a dorit sa cânte sau sa danseze. Are un timbru vocal bun, doar ca trebuie sa exerseze. Totuși urechea ei muzicală o va ajuta. I-am propus sa vorbesc cu profesoara mea de canto, iar ea a acceptat.
I-am arătat si câteva partituri si piese scrise de mine, printre care si "Ne împotrivim". Si-a dat seama din prima ca pentru Nicholas e scrisă.
Totuși n-am de gând S-o cant vreodată. Tot răul a trecut, piesa aia nu ne mai reprezintă. De păstrat, am S-o păstrez, a fost o metodă de a ma Descarcă de dorul pe care îl purtam față de Nicholas. Însă Nicholas nu va sti niciodată de existența ei.

Înainte să mă urăști..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum