9. Bölüm 💗

757 33 3
                                    

Boğazını temizleyen Kerem,

"Evet, sizi yeni asistanım ile tanıştırmak istiyorum. Diğdem Çevik."

Diğdem, Kerem'e fısıldadı.

"Yönetici asistan!"

Kerem çaktırmadan Diğdem'e sert bir bakış attı.

Diğdem karşısındaki ki yüzlere baktı ve gülümsedi.

"Merhaba, tanıştığıma memnun oldum!"

Odada 15 kişi vardı.

Kerem bu sessizliği bozmak istedi.

"Şimdi ben Diğdem'i diğer ekiple de tanıştıracağım. Siz sonra kaynaşırsınız."

Birlikte koridora, oradan da asansöre ilerlediler.

Diğdem durdu.

"Bir şey soracağım. Bu asansör güvenli mi? Bozulma veya elektrik kesintisinden dolayı sıkıntı olmaz değil mi?"

Kerem, onayladı.

"Bu gökdelen Türkiye ve İstanbul'un en yüksek gökdelenlerinden birisi. Sıkı güvenlik var ayrıca elektrik kesintisinde de gerekli tedbirler alınıyor.
Kaç yıldır buradayım. Hiç böyle bir olayla karşılaşmadım. Bu tarz şeylerin de olacağını düşünmüyorum."

Diğdem, asansöre baktı.

"Umarım olmaz."

İkili soldaki koridora ilerlediler. Oranın planı da sağdaki gibiydi ama biraz daha büyüktü. Ayrıca bir mutfağı da vardı. Herkes burada çayını, kahvesini yapıp içebiliyordu. Başka mutfak aletleri de vardı ama onların çok kullanılmadığı görünüyordu.

Yine Kerem ve Diğdem'in çıkardığı seslerden dolayı herkes onlara bakmıştı.

Kerem yine aynı cümleleri söyledi ama bir kelime daha eklemişti.

"Sizi yeni 'yönetici' asistanım ile tanıştırayım. Diğdem Çevik."

"Yönetici" ayrıntısı Diğdem'in tebessüm etmesine neden oldu.

"Memnun oldum!"

Diğdem'i herkes inceliyordu.

Yine bir sessizlik oluşunca Kerem araya girdi.

"Biraz işi Diğdem'e anlatayım. Sizler de molanızda kaynaşır, tanışırsınız."

Ayrıldılar. Oradan da tablonun yanından geçerek Kerem'in odasına geçtiler.

Kerem Diğdem'in masasını göstererek Diğdem'i yönlendirdi. Kerem de kendi sandalyesine oturdu

İkisi oturduktan sonra birbirlerine baktılar.

Kerem sözü başlattı.

"Biz bir dijital reklam ajansıyız Karaduman Şirketi olarak. Çeşitli markalarla işbirliği yapıyoruz. Bize ulaşıyorlar. İstekleri doğrultusunda reklam videoları, reklam yazıları, reklam afişleri yapıyoruz. Bazen reklamlarını düzenleyerek şirketlerin verimini, satışlarını arttırmaya yönelik çalışıyoruz. Şimdilik senin yapman gereken maillere, mesajlara cevap vermek ve bana göndermek. Toplantılarımı düzenlemek, telefonlarımı cevaplamak. Bunlardan başka ileride ki günlerde yapman gerekenleri söyleyeceğim."

Şirketimizin Amacı Bu Şekilde!

Bakalım Neler Yapacaklar?

Patron ve Asistan | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin