Bu hikaye biraz sinirlerinizi bozabiliriz baştan uyariyorum 😂
Yazim yanlislarimi mantik hatalarimi gormezden gelerek keyifli okumalar...
Kocam kasabadan aldığı poşetlere eve geldiğinde küçük çocuk gibi icinden cikanlara sevinmiştim her kasaba dönüşü bana bir şeyler alır beni mutlu ederdi.
"Ne güzel yakıştılar gülüme.."
Ali giydiğim elbisenin yirtmacindan bacaklarımi okşayarak beni kucağına almıştı boynumdan öperek beni yatağa yatirinca yeni aldığı fistani ustumden çıkarıp kenara atmıştı kendisinde anadan üryan soyununca uzerime uzanip önce dudaklarimi sonrada boynumdan aşağı göbek deliğime ve mabedime öpücükler koyup yalamaya başlamıştı.Dudaklarini çok iyi kullaniyordu beni zevkten dört köşe ediyordu ama yetmiyordu daha fazlasını istiyordum.
Hırsla üzerime uzanan Aliyi yana itekleyip sikini ağzimin içine almıştım boğazıma kadar sokup emip çıkarıyordum.
"Ahh yaktın beni zalimin kizi ahh dur isirmaa.."
Ali saçlarımi at yelesi gibi tutup sikini ağzimin içine sokup çıkarıyordu.Gözlerinde ki tutkuyu gördükten sonra bu sefer tam anlamiyla başaracağımza kari koca olacağımızdan emindim.Hizla Ali sikini ağzımdan cikartip beni altina almıştı.
"Yine sikemiyeceksen in üstümden."
Ali işe yaramayan kocaman sikini amimin islak dudaklarina sürterken sabrimin son sinirlarina gelmiştim aylardir sürtünerek boşalmaktan nefret ediyordum bende o kadinlarin anlattigi gibi kocamın sikini icimde hissetmek zevkin doruklarina cikmak istiyordum kocamla aramizda inanilmaz ten uyumu vardı sevisirken birbirimizin öpülmedik morartmadık yerini birakmiyorduk ama iş icime girmeye gelince kocam bir türlü beceremiyordu ve ben bundan artık sıkılmıştım.Gercek anlamda sevişmek Ali'nin karısı olmak istiyordum.
"Ah dur bu sefer sokacam."
Ali bir yandan göğüs ucumu isiriyor bir yandan da amima sürtünerek icime girmeye çalışıyordu ama yine bir türlü beceremiyordu.Son kez sertleşmis sikinin ucunu isakligima sürttüğünde icime giremeden boşalmisti siki balon gibi sönmüştü.Hizla üstümden yan tarafa itekleyip öfkeyle yataktan kalmıştım.
"Biktim artik anliyormusun senden biktim.Becereksiz herif karini bile dogru düzgün sikemedikten sonra sen ne ise yararsin."
Öfkeyle üstüme geceligimi giyip bir yandan da ağlıyordum artik canima tak etmisti.Evliydim ama hiç evli gibi değildim..
"Dışarda birde adamim diye gezer durursun daha karini bile sikemiyorsun yatakta mutlu edemiyoraun 6 ay oldu evleneli alt aydir ayni tas ayni hamam."
Ali karşımda sessiz sedasız oturup susuyordu tek kelime etmiyordu ama gözlerinde acıyı hissedebiliyor buna rağmen canini daha fazla yakmak istiyordum.Beni nasıl eksik birakiyorsa bende onun canini yakarak intikam almak istiyordum.
"Sana sevdalandiğım güne lanet olsun keşke başkasıyla evlenseydim senin gibi ise yaramayan yarim birisiyle değil beni hem tatmin eden hemde mutlu eden birisiyle."
Son cümlelerimden sonra Ali hizla yataktan kalkip kollarimdan tuttuğu gibi duvara yapistirmisti.
"Sus artik sus gormuyorsun gozlerimde ki aciyi bende istemiyorum böyle olmamizi ama elimde degil be kadin sus sende daha fazla konusup canimi yakma ne olur."
"Boşanmak istiyorum ben beni tam anlamıyla karısı yapacak bir adamla evlenmek istiyorum boşa beni Ali aşkta sevgide bir yere kadar artık devam edemiyoruz böyle.."