Yanık Arzu

65.3K 166 11
                                    

Bu benim ilk hikayem bu tür hikayeleri okumaya cok sevdiğim icin bende kafa dağitmalik cerezlik bir şeyler yazmak istedim.Lütfen yazim yanlışlarına virgullere, mantik hatalarini görmezden gelin... Keyifli okumalar..

05.07.2023

Ablamin düğüne gunler kala kızlarla konuşulan bel alti muhabbetlerden etkilenir hale gelmistim gördüğüm seytani rüyalarla iyice azmistim.Her sabah uyandigimda hissettiğim islaklik beni mahvediyor perisan ediyordu nefsime rüyalarima bir türlü hakim olamıyordum.

Rüyamda kendimi sürekli enistemin kardesi Bedirhanla sevisirken buluyordum Bedirhani küçüklukten bilirdim ayni okula giderdik ama hic konusmazdik ne zaman ablam Bekir abiyle sevgili olup her bulusmasinda beni yaninda götürup Bekir abi de yaninda Bedirhani getirdiginde olanlar olmuştu onlar köyün degirmenin de bulusurken bizde kapisinda gözcülük yapar ama hic konuşmazdik iste o zamanlar ondan etkilenmiştim.

Ufacik goz temasimizda bile alevler içinde kalip yanmaya başliyordum Bedirhan zaten konusmaya cekingen cok utangacti o yüzden köyde lakabi dilsiz Bedirhandi ama o hali bile beni yanginlara sürükleyip azdirmaya yetiyordu son zamanda yapilan muhabetler de iyice etkiler olmuştu. rüyamda Bedirhan göğüsumu emcikliyor yada orami yaliyor bana dokunuyordu her sabah ter ve islaklik icinde uyanip bunu evdekilere belli etmemek icin kirk takla atiyordum. Bu sabahta yine Bedirhan'in altinda inledigimi görerek ter icinde ıslandığımi hissederek uyanmıştım.

"Günaydın gülüm."

"Günaydın ablacim. "

"Ne oldu yine kan ter icinde kalmışsın havalarda o kadar ısınmadı hasta mi olacaksin acaba gülüm."

Ablamin sorusuyla kıpkırmızı kesilmistim nasil diyecektim her gece eniştemin kardeşiyle altli üstlü boğuştugumuzu görüyorum beni zevkten dört köşe yapiyor o yüzden ter içinde kalıyorum diye..

"Yorgani kafama çok çekiyorum sanırım abla o yüzden olmadi kasabaya indigimizde bi sağlık ocagina gözükürum. "

"Aman kuzum düğunume bir hafta kalmışken hasta falan olayim deme. "

Ablama minik bi tebesüm ederek yatağımı toparlamistim bugün ablamin ceyizini görmeye enistemler geleceklerdi yanlarinda Bedirhanda olacakti son zamanda gördüğüm her yere üstüne atlamamak icin kendimi zor tutuyordum umarim bugün de her zaman olduğu gibi nefsime hakim olurdum.

"Kiz saat kac oldu siz daha göt devirip yatin öğlen oldu birazdan dünürler ceyiz görmeye gelirler. "

"Aman anne herşey hazir sadece ic çamaşırları serecez."

"Olsun gülüm siz yine herseyi erkenden hazirlayip öyle göt devirin benim elimi iki papuca sokmayın utandirmayin."

Annem'in bizi azarlayıp odadan çıkmasından sonra ablamla üstümüzu değiştirip ic çamaşır torbalarini alip ceyiz serili odaya inmistik ablamin biricik arkadaşı Oylum da gelince yavas yavas posetleri yerleştirmeye başlamıştık..

"Off bunlarin icinde kadin yokken bile adam azar kiz Bekir abi seni bunlarin icinde görünce kalpten gitmese iyi.. "

"Oylumcum Bekir beni her gorudugunde kalpten gidiyor zaten bunlarin icinde görmesine gerek yok adam her turlu beni götürüyor biliyorsunuz kac kere o isin ucundan zor döndük neyse az kaldi o zaman birbirimizin üstünden sabah aksam inmeyiz"

Ablam ile Oylum kahkaha atip ic çamaşırlarini dizerken gözüme gül kurusu ic çamaşır çarpmıştı.

"Bunu ne zaman aldin abla hatırlamıyorum."

"Geçen sen bahceye çalışmaya gittiginde kasabaya gittik ya gülüm o zaman annemlerden gizlice almıştım aceleyle bir beden küçüğünü almısim bana olmadi al senin olsun. "

Farklı Dünyalar +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin