Kapitulo 10

4 1 0
                                    

Grabi na among memories duwang Ryan ,daghan mag babag samong relasyon kay deli ganahan sa laki ug laki kay sala mn kuno ni sa Ginoo but then kabalo mn sad mig unsa ang angay buhaton oo kabalo ming sala but kabalo mn sad mi mo limit ug unsa among buhaton duwa ever since wala mi naghimog bagay nga deli dapat himoon respeto mn mi sa usag-asa.. fast forward..

7 months nami sukad atong gisugot nako si Ryan and then manog sira napod sa klase ug mo grade 12 nami.. nagdugay ming ryan nga wala gyud nawala ang panghimantay sa mga tawo ,pasagdan nalang mn pod namo ug unsa ilang mga isturya about samong relasyon ug yes kapoy hunahunaon peru padayon sila bay gapalangga-anay kay deli mn.. fast forward..

Grade 12 nami nga walay pag bag-o samong relasyon ni Ryan ug unsa iyang gipa feel nako sa una ,ug unsa sya ka protective nako walay pag bag-o..always ko ga huna² what if onetime mag bag-o sya mag unsa ko?,peru kapoy man mag overthink Ryan is the best boy that i have ug unta deli sya mag bag-o.. Fast forward..

Hapit na among anniversary ni Ryan tulo nalang ka adlaw but before ana nakita nako si Ryan na naay kuyog nga guy wala ko kabalo ug kinsa basta ang guy tall,moreno and handsome wala rato nako basig pinsan ra niya..nilabay ang tulo ka adlaw nakit-an napod nako silang duwa nga nag kuyog²,peru ana nga time rag wala nay pake si ryan nako murag lahi ra kaayo sa una..until such time nangutana kog kinsa iyang kuyog² last time..

"Luv naa lagi kay kuyog last time kinsa to?" Pangutana nako

"Wala luv uii bata sa akong tiya" tubag pa niya

"Bata ra diay to sa imong tiya nya permi tamo makit-an magkuyog"ingon pa nako

"Wala naka kayu time nako luv" tugang pa nako..

Kalit ra kaayo ang pag bag-o ni Ryan.. kato akong nakita wala rato nako kay bata ramn daw to sa iyang tiya so pasagdan..ug unta tinuod iyang gi ingon unta walay pamakak nga natabo..

To be Continued↓↓↓

Dreamed LovedTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon