Kapitulo 8

2 1 0
                                    

When we are at canteen na shempre mamili gyud mig lami nga kalan-on deli mn pod ka kapilig dali² kay lami mn tanan but then pili ra gyapon ngapili bisag wala mi gipang pili until nga nangutana na si Ryan..

" unsa kahay lami ani" pangutana niya

" ako may lami" tubag pa nako ug nangatawa mi..

"Inigat napod ka Mark" ingon pang Rhea

"Gani segig inigat" tubag pong Ailyn..

Inigat diay to? Ahahah..but then nakapili nagyud mi..ug unsa ang nagahan sa usa mao nalang pod dayun baklon sa tanan..fast forward..

Pagka hapon time napod para buhi sa hapon hysst puli napod ta sa balay rag deli ganahan mo puli kay daghan napod kog ulobrahon AHAHAH.. 4:47 nakauli nako sa balay peru antis nakapuli nakadawat nag babye from ryan AHAHAH KILIG GAMAY .. Adlaw² na gyud ang klase kapoy mn peru atleast naa kay ma kwa nga lessons..fast forward..

As 2 months passed by deli nako ka pugong sakong feelings to ryan,mo confess naba ko?,or ayaw nalang usa? ..but then buo na akong decision mo confess nalang gyud ko bahalag ma reject huhu ug didto na gi pm nako si Ryan to confess my fellings for him.as of it na ingon na gyud nako nadugay but then tanggap niya kay na feel napod diay niya for the past weeks.. mao nani giingon nga maulaw nako mag pakita but then ingon pa nako paghanga ra bitaw ni..

Sa deli magdugay ryan said unto me nga ug unsa mn akong na feel for him much better nga mangin tinuod ni kay kabalo mn pod kuno sya pag first pa namong kita,He also told nga what if same tag gibati? ayy wow sya pod diay much better noon if same might feelings duwa..

Mao naba ni akong gihulat? What if mangaluyag si Ryan? Assuming gamay AHAHAH..peru as Ryan said basi diay naa mi chance duwa..peru pa humble pod KO arong ingnon nga gapangitag perfect timing actually ug mangaluyag mn lang siya Gorra dayun ko siya nagud na..sya ragud akong gihulat AHAHAH..Sayangan paba AHAHAH..

To be Continued↓↓↓

Dreamed LovedTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon