Ug sa dihang nag talk nami ni te Evangeline gi sugid nako tanan² niya about namong Ryan.. gi sugid pod nako nga both bisexual ming Ryan and she support it..
"Grade 11 mi nagkaila anang ryan te naging friends mi for a long time then naging with in 1 year but then tungod sa cheat nag break ming duha,nag cheat siya nako te peru nakalimtam na koto kay medjo dugay naman, grabi na among memories duwa te as in sakit mn to sa una peru ok nasab to kay naka move on namn ko nakalimtan na nako ang pag cheat niya peru ang memories namong duha naa ra dyapon deli ko kalimot sa mga happy memories nga we been together ug karon te dawat na nako ug lipay nako kay malipayon sya" kwento nakong ate Evangeline..
"Dawat tama ug unsa mo u know pod nga support gyud ko anang bl ,but hopefully someday mag storyahanay mo para maging ok namo in the future,dibali kalimti nalang to ang past ug nag bag-o namn sad akong manghod ug bitaw na kwento namm gud ka niya nako last time ug ever since wala sya nakitag lain pag human sinyong break up wala sya nakitag lain kundi ikaw ra.. ingon pang te Evan..
"Si Ryan ang the best ex for me at the same time pina ka worst..past is past mn pod te maong nakalimot nako hopefully mag tagdanay mi usab..-tubag pa nako.
" ayaw kabalaka Mark akoy bahala basta ayaw rag hawa deri sa balay gusto nakog mag ayuhay mo sakong manghod kabalo ko nga palangga pakang Ryan ayg ka problema akong bahala ninyong duha" ate Evangeline said..
Thankful kayo KO nga nakaila nako si ate evangeline ,gi trato ko niya nga murag tinuod niya nga igsuon ..wala ko ni hawa sa balay ni te Evan bahalag naa didto si kay ga salig mn pod ko sa iyang ingon nga syay bahala namo..ug mag ayuhay ming Ryan aww ok if deli ok ra gyapon kay dawat namn pod nako ang tanan..
Sa deli madugay wala ko kabalo nga ge isturyahan ni te Evan si Ryan nga tagdon kong Ryan and then Ryan did it..nakipag close ug balik si Ryan nako.
To be continued↓↓↓
BINABASA MO ANG
Dreamed Loved
General Fiction"DREAMED LOVED"💕 A BL FICTIONAL STORY WRITTEN BY: JORELLE CASAG ~boy love story writing in Bisaya by Jorelle D. Casag on his Facebook Account Jorelle Dela Torre~ Author : Jorelle D. Casag Edited by : Bwvenmg CTTRO and I have permission to publishe...