Sa time na nga humana mig kaon ni tindog ko aron sa pag panghimos samong gikan-an ug pagka taud² ni tindog pod ug kalit si Ryan aron kuno tabangan ko.. shitt ka but-an man pod day tawhana ..nahuman namn ug lut-od ang mga pinggan nya nangutana nalang ko dayun ug pila among mabay-ran tanan..
"Te pila tanan among balayran?" Pangutana pa nako
"150 tanan dong" tubag sa tindira
" cgehh te kwaon sa nako akong bag kadali" tubag nako sa tindira
"Pila tanan balay-ran Mark?" pangutanang Ryan
"150 man ingon sa tindira" tubag pa nako
"Deli pako ready Mark" tubag ni Ryan ug nangataw mi
" ako nalay bayad Mark" ingon pang ryan
" 150 by the way ang balayran" Ug nangatawa napod mi
" deli uii ako ra " tubag nako
" ako bayay nanghagad ninyu' I added
" ikaw ang nanghagad peru ako ray bayad" tubag ni ryan nako
" ako ra uii" tubag nakong Ryan
"Ako ra lagi kagahi bag ulo nimo" ingon pang Ryan nga nag katawa
Wala mn koy mahimo so siya nalang gyuy ni bayad pasamat pod ta bayag kadali kay deli magasto ang kwarta AHAHHAH...
Matinabangon mn pod diay ning laki,may pag ka but-an mn pod diay.sa deli na mag dugay nanglakaw nami kay humana mn sad mi atog pa enrolled tanan..
Sa didto nang naglakaw nami nasugat-an namo silang Caloy ug Dennis kauban pod si Kyle barkada pod namo..Nangutana ko ug humana ba silag pa enroll ug ingon pang Caloy humana kuno..natingala ko ako nga time ba kay nganong murag naulaw mani si dennis? Unsay naa?.ug sa deli madugay didto nako nabal-an nga naa mn diay silay past ni Ryan grabi pod wala pod ko na inform AHAAHA kalit ni sink in sakong huna² deli ba diay straight si Ryan? Utro pod si dennis?.sa kadugay na namong barkadahay wala ko kabalo..
Unsa man gyud kaha si Ryan ug dennis bisexual ba ni sila pariha nako??Naa mn silay past duha, sa bagay bag-o ramn namo nakaila si Ryan maong wala pa gyud mi kabalo.." Sometimes deli mn pod nimo ma identify ang usa ka tawo ug straight ba or deli"
To be Continued↓↓↓
Please Voted before reading the next chapter 😚😚😚
BINABASA MO ANG
Dreamed Loved
Fiksi Umum"DREAMED LOVED"💕 A BL FICTIONAL STORY WRITTEN BY: JORELLE CASAG ~boy love story writing in Bisaya by Jorelle D. Casag on his Facebook Account Jorelle Dela Torre~ Author : Jorelle D. Casag Edited by : Bwvenmg CTTRO and I have permission to publishe...