Kapitulo 7

1 1 0
                                    

Sa pag introduce na sa self syempre maulaw ta.. AHAHAH.. Peru kay una mang bagong transfer rag ok ra.. naa mn mi mga unom ka transfery unya ika limang nag introduce si Ryan sa iyang name and then kani akong tupad si Ledyn sigegg ingon nga kagwapo kuno sa transfery kasabada pod uii nga naminaw kog taraong sa pag introduce ni Ryan AHAHAH..

Humana mag introduce ang mga transfery so time na namo, deli malikawan maulaw gyapon ko bisag na classmate na nakong uban last yr..fast forward...

Sa mga lumalabay nga adlaw naay gipa activity si maam about sa topic nga love ug gusto samong maistra i define  ug unsa ang love para namo in our own words sa group activity ka grupo nako si Ryan ug siya among gipangutanag una..

~Ryan Point of View~

"actually ang love deli nimo mapugngan pakalit rana nga naa naka dayoy feelings sa isa ka tawo,even if bag o ramo nag kaila..love is also about trust ,understanding,effort ug daghan pa..sometimes pod ang love mapanakit kanang feeling nimo gi himo rakag inlintuon sa tawo nga gi palangga nimo mao nang ayaw gyud mog dali dalig kaibog hinumduma ninyo usa if kani ba sya palanggaon kag tarong ,ug seryuso ba sya"

Na linung ming tanan ug nag tan-awanay ming Ryan.. hugutan pamn ni niya uii.. sunod nako nga nag defind ug unsa ang love..

~Mark Point of View~

"all of us are full of love.. Loved by are parents,friends and also to those people around u and yes na experience natong masakitan tungod sa love kay usahay mn gud rag ihatag namn nato ang tanan sa usa ka tawo even wala ta kabalo ug kamo ba gyud magkadayun maong masakitan ta but then we try to moving on even it hurts kay nowadays baya usahay nalang ka makakitag tarong nga tawo..us like what Ryan said kabalo ko nga lisod kapin pa kung gipalangga nimog maayu ang usa ka tawo"

Sa gadugay na gadagan na ang oras og time na para ipasa ang activity nga among gihimo..as time goes by bell na para recess then naghagad ko sakong barkada mag pacanteen..

To be Continued↓↓↓

Dreamed LovedTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon