Sa dihang close naming Ryan i decide nga mo puli ug negros kay gi mingaw namn pod ko sakong family ug sakong friends.papuli nakog negros that time gaatang nakog sakyanan while gaatang kog sakyanan niduol si Ryan kay mo kuyog nalang siya nako papuli sa negros (ni balik ang spark)..fast forward..
Kuyog ming Ryan nag atang ug sakyanan thankful ko nga nag ayuhay nami nibalik akong pag salig ni Ryan (and oh i think im enloved again with him) balik kilig ko that time.. im so happy nga ok nami ug gikalimtan na namo ang past nga panghitato..
Naabot nami sa negros nga naa koy kalipay nga dala. nag sugod napod mig laag kuyog ang barkada mau sila kay mo 2nd yr college na lipay ko nila kay nakapadayon silag eskwela.. one time ga talk mi sakong barkada about ryan and I and they ask what if kuno naay chance nga magbalik ming Ryan makipagbalik bako.. wala ko katingog ug gilantaw si Ryan.. si Ryan ang nisabat he said that depende if makipag balik bako..Later that night ni chat ug balik si Ryan nako.ana pako basig paryas ra gyapon sa una peru gi replayan ra gyapon nako siya.that time Ryan said unsa ba daw akong plano sa giingon sa among barkada but then wala pako kabalo ug unsa akong ie sabat.. nagdugay napod mig chat ni Ryan samtang nilabay ang 3 ka adlaw he ask me again if pwede paba ibalik ang una?.. then I was thinking na what if mao ra gyapon iyang himoon nako? What if cheater ra gyapon sya.. but those what if nga akong nahuna-hunaan bali wala ra nako.. and I told Ryan if mobalik ko mag bag-o ba sya..
"as like what i did before I promise deli nako usbon ,deli nako sayangan ang imong pagbalik og ang second nga ihatag nimo if maki pagbalik ka u know ever since pag break-up natong duha wala ko nakitag lain ,Ill always pray that someday mobalik ka and then wala nakoy sukad ka niadto kay na realize pod nako nga deli nimo deserve sayangan and if ever mobalik ko dawaton pako nimo ug palanggaon pag balik..- ryan said..
To be continued↓↓↓
BINABASA MO ANG
Dreamed Loved
General Fiction"DREAMED LOVED"💕 A BL FICTIONAL STORY WRITTEN BY: JORELLE CASAG ~boy love story writing in Bisaya by Jorelle D. Casag on his Facebook Account Jorelle Dela Torre~ Author : Jorelle D. Casag Edited by : Bwvenmg CTTRO and I have permission to publishe...