Kapitulo 11

1 1 0
                                    

Grabi na ang pag lain ni Ryan sa una, one time nilaag akong mga barkada sa balay,ni gwa ko aron mobakal ug palamahawon nila kuyog ming ailyn that time samtang gabaklay ming ailyn ga talk about ni Ryan pag talk namo aprktado pod si Ailyn kay syempre barkada manmi.. sa deli madugay samtang ga talk mi nakita nako usab si Ryan kuyog ang guy with holding hands ug malipayon nga kauban ang guy.. bata ba diay na sa iyang tiya? Bakakon si Ryan karon pako sa iyang batasan for how long nga naging kami nganong karon pa?wala koy nahimo that time hilak ra akong nahimo.. nidagan kog balik pa puli sa balay nga walay nabakal.that time wala pod kakita si Ailyn sakong nakita..

"Mark nganong nidagan mn ka?" Pangutanang Ailyn

"Wala lyn "tubag nako samtang gahilak papuli.

Pag abot sa balay natingala na sila nganong gahilak ko kalaban nilang pangutana ug naunsa daw ko..

"Mark unsa imong problema ie share namo" sulting Jane

"Ei share namo andam ming maminaw" tubag pong Rhea.

Mark Point of View

Guys ing-ani ba diay samtang gadugay gawala ang love? Sakit kayu sa part nga permi nakong makita si Ryan nga naay kuyog lain ,ingon pa niya bata ra daw sa iyang tiya but then nganong malipayon siya kauban to?..bsakit kayo paminsaron nga nawad-an syag time nako abi nakog deli mag bag-o but then nganong ing-ani... unsa akong dapat himoon guys?..

Grabi akong hilak that time,ug naa poy mga advice akong barkda which is hayaan daw nako usa nga mo explain si Ryan ug unsa ang tinuod ug agree ko sa ilang advice mao dayung pagkaugma nagkita ming Ryan..

To be continued↓↓↓

Dreamed LovedTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon