17

71 12 0
                                    


'İnanmıyorum!?'

Gördüklerine dördü de inanamadı. Yine maskeler... Ama bu sefer dört kişi!? Ve yerde beş kişi. Ölü.

Felix: Lütfen şaka yapıyor olun!?

Hyunjn: Gördüğün kadarıyla şaka değil ha?

Chan sırıttı. Göz ucuyla seungmine bakıp göz kırptı.

Seungmin: SENİ ANLADIMDA BUNLARI NEDEN KARIŞTIRDIN İŞLERİNE!? BİR DAKİKA- ŞU KİM

Bahsettiği kişi maskeyi indirdi. Hepsi şok oldu. Çünkü hepsi o kişiyi tanıyordu.

Minho: Ne chan'ı bir tek siz mi tanıyorsunuz sandınız?

Jisung: N-ne...

Minho: Evet. Boş zamanlarda sıkılıyorum napayım.

Hepsi sırıttı. Dördüncü kişi zaten maskesini açmıştı. Onun için şaşıran tek kişi Jeongin olmuştu. 

Changbin: Napayım arkadaşlarımı yalınz mı bıraksaydım?

Jeongin: Beni bağlamaz.

Changbin'in yüzü düştü. Seungmin şoktan çıkamamıştı. Ama artık korkmaya başladı.

Seungmin: ARTIK GİTSEK Mİ! EVDE HEPİNİZLE KONUŞUCAZ!

Chan: İyi atlayın arabaya.

Jisung: BUNUN NORMAL OLMADIĞINI DÜŞÜNEN TEK BE-

Minho: Şuan sırası değil. Evde konuşuruz.

Sevgilisini kolundan tuttu ve arabaya bindi. Diğerleri de arabaya bindi. Seungmin Chanın yanına öne oturdu.

Chan: İçtin mi sen?

Seungmin: Sür şu arabayı.

Chan arabayı çalıştırdı. Yol boyu kimse konuşmadı. Chanın evine gelince herkes içeri geçti. 

Felix: Ben kahve yapıyorum. Siz oturun.

Hyunjin: Yardım ister mi-

Felix: İstemez.

Felix mutfağa doğru yöneldi. Hyunjin peşinden koştu. Sonra mutfağın kapısı sertçe kapandı.

Minho: Yazık çocuğa...

Jisung: SEN ŞAKA MISIN!? BENCE KENDİ HALİNE ÜZÜL HEM ADAM ÖLDÜRÜYORSUNUZ HEMDE HİÇBİRŞEY OLMAMIŞ GİBİ DAVRANIYORSUNUZ!

Minho: Be-

İçeriden tabak kırılma sesleri geldi. Sonra felix mutfaktan çıkıp kanepeye oturdu. Hyunjin arkasından geldi.

Hyunjin: ŞAKA GİBİSİN OLAYIN BABAMLA NE ALKASI VAR? CHAN İLE YAPTIKLARIMIN BABAM İLE İLGİSİ YOK!

Felix: Ondan farklısındır sanmıştım. Yanılmışım.

Chan: Yanıldın çünkü Hyunjin'in babası borçluları öldürür. Biz şerefsizleri.

Seungmin: SİZE Mİ KALDI!?

Seungmin sonunda ayaklandı.

Seungmin: POLİS DİYE BİRŞEY VAR!

Chan da ayağa kalktı.

Chan: BİR CANI ALMANIN CEZASI CAN İLE ÖDENMELİ. BİRKAÇ YIL BİR YERDE TIKILI KALARAK DEĞİL!

Seungmin sessiz kalmayı seçti ve yerine oturdu. Chan da öyle yaptı.

Hyunjin: Oldu mu?

Felix güldü.

Maskeli Çocuk /CHANMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin