'her şeyin sonu'
2 yıl sonra
Seungmin
Çok fazla uyuduğunu saate bakınca fark etti Seungmin. Kalkıp salona gitti. Minho her zaman ki gibi güzel bir kahvaltı hazırlamıştı. Hyunjin Felix'in koltuğa oturmasına yardım ediyordu. O zamandan beri Felix bilinmeyen bir sebepten bacağını kullanamıyordu... Olsun en azından hayattaydık. Jisung birkaç fincan ve çayı alıp masaya bıraktı. Jeongin ve Changbin yine nedensiz bir şey için didişiyorlardı. Chan da onları ayırmaya çalışıyordu. Sonra Seungmin'i fark etti. Yüzünde bir tebessüm oluşmuştu.
Chan: GÜNAYDIN!
Seungmin: Günaydın herkese!
Jisung: Günaydın uykucu.
Seungmin: Dünki işten sonra yoruldum napayım.
Evet. Chan olaya sonunda Seungmin'i de dahil etmişti. Artık hem hep beraber yaşıyor hemde beraber çalışıyorlardı.
Minho: Geçin oturun artık hazır her şey.
Seungmin: Şu çocuk olmasa hiçbirimiz bir bok yapamazdık.
Minho: Saol Seung!
Hyunjin: Götü kalktı gene iyimi.
Minho Hyunjin'e öldürücü bir bakış attı.
Hyunjin: TAMAM BE TAMAM EN AŞÇI SENSİN BAKMA ÖYLE!
Minho sinsice sırıttı.
Chan: Sizin restoran işi ne oldu?
Minho: İki güne açıyoruz!
Felix: Sevidim!
Changbin: Bize indirim yaparsın dimi canım arkadaşım?
Minho: Hmm bilmem...
Jisung: Yaparız Changbin merak etme.
Jeongin: Artık oturabilir miyiz çok açım!
Felix: Oturun hadi sizde neyi bekliyorsunuz?
Herkes kendine bir yer seçip oturdu. Hepsi mutluydu aslında... İlişkileri hem arkadaşlık hem sevgi açısından çok iyi ilerlemişti. İş açısından sadece Chan'nın işini yapmıyorlardı. Minho ve Jisung bi restoran açıyorlardı. Felix,Hyunjin,Jeongin ve Changbin Hyunjin'nin eski kafesini tekrar ayaklandırmışlardı. Chan bir kursta dövüş sanatları eğitimi veriyordu. Evet başta hepsi garip bulmuştu ama Chan işini seviyordu. Seungmin ise bir sergi açmıştı. Resim sergisi. Hayalini yaşıyordu. Sonuç olarak mutluydu.
Hyunjin: HASS HIZLI OLUN BUGÜN KAFENİN AÇILIŞ VAR!
Felix: NE!? NASIL UNUTTUK!? ÇABUK HAZIRLANIN BOŞVERİN KAHVALTIYI!
Herkes bir acele ile kalktı. Hyunjin Felix'in tekerlekli sandalyeye oturmasına yardım edip hazırlanmaya koştu.
Minho: DURUN!? BEN KALDIM HAS KALK KALK!
Minho'da kalkıp hazırlanmaya koştu. Herkes 5 dakika sonra kapıya gelmişti. Hemen karavana bindiler ve Chan sürmeye başladı. Kafe eve çok uzak değildi ama şimdiden birkaç insan gelmiştir düşüncesiyle bir hışımla evden çıktılar... Sonra Seungmin'in aklına bir şey geldi.
Seungmin: Bir şey sorucam cafe açılış saati 14 de değil miydi saat 13...
Hyunjin: NE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maskeli Çocuk /CHANMİN
Romantizm''Önüne baksana!'' ''Bir dakika- Sen dünkü maskeli çocuksun!''