'neler oluyor burada!?'
Seungmin
Seungmin sabah uyanıp salona doğru ilerledi. Salonda Chan'ı göremeyince ilk başta şaşırdı. Sonra masadaki notu gördü. Nota doğru eğilip eline aldı.
Kısa bir işim var. Akşama geç gelebilirim. Merak etme.
Seungmin notu somurtarak geri masaya koydu.
Duygusuz herif.
Sonra sinirinden bir yerleri yumruklamamak için koltuğa oturup telefonunu çıkardı.
NERELERDESİNİZ BE!
Jisung: ANCA BÖYLE GÖRÜRSÜNÜZ HERHALDE.
Seungmin: Noldu jisung?
Jisung: Arkadaşlarımı merak etmek için birşey mi olması lazım illa.
Seungmin: OF TAMAM BE! Napayım sinir krizi geçirmemeye çalışıyorum.
Jisung: Noldu yine?
Seungmin: OF CHAN YİNE BİR YERLERE KAYBOLDU! NOT BIRAKMIŞ. YİNE AYNI ŞEY!
Jisung: Fazla üstüne gitmiyor musun? Çocuk tatilde bile çalışıyormuş işte. Bırak çalışsın
Seungmin: İşini söylememesi gayet yeterli bir sebep.
Jeongmin: Günaydın...
Seungmin: Günaydın?
Jeongin: ?
Seungmin: ...?
Jisung: NE ANLATIYONUZ APTALLAR?
Jeongin: ANLAMADIM Kİ
Seungmin: ... YAZDIN BİRŞEY Mİ OLDU DİYOM.
Jeongin: Ha yok sana üzüldüm.
Seungmin: Niye?
Jeongin: Chan konusunda.
Seungmin: Ha- Yok ya boşver.
Jisung: AY YETER BE! NE CHAN MIŞ! YOK OLMAYACAK BÖYLE! AKŞAM HEPİNİZ BARA GELİYORSUNUZ! HEPİNİZ!
Jeongin: Ama
Jisung: AMA YOK! GELMEYENİ Sİ
Seungmin: TAMAM TAMAM GELİYORUZ.
Jisung: Heheheh.
Felix: YA BEN!?
Seungmin: OOO GÜNAYDINN
Felix: Günaydın!
Jisung: SENDE GELİYORSUN TABİİKİ
Felix: Tamam geliyorum!
Jeongin: Tamam 8 de çıkarım!
Seungmin: Tamamdır!
Jisung: Tamamız o zaman hadi görüşürüz akşam.
Seungmin telefonu kapatıp akşam için hazırlanmaya başladı.
Akşam
Seungmin bir taksiye atlayıp Minhonun barına doğru yola koyulmaya başladı. Geldiğinde bar yine çok kalabalıktı ama Jisung bu sefer onları kapıda beklemek istemişti. Sanırım Seungmin sona kalmıştı...
Jisung: SONUNDA BE
Felix: Nerdesin oğlum sen?
Jeongin: Bu sefer ben gecikmedim!!!
Seungmin: YA TRAFİK VARDI BOŞVERİN GEÇELİM İŞTE İÇERİ!
Jisung: İyi bu seferlik affettim...
4 arkadaş beraber içeriye geçtiler. Bir masa buluo oturdular. Minhonun bu akşam işleri vardı bu sebepten orada değildi. Birşeyler söyleyip içmeye başladılar. Eğleniyorlardı. Uzun zaman sonra... Fazla uzun zaman olmuştu sanırım çünkü yarım saatte 2 şişe bitirmişlerdi. Arkadaşlar uzun süre içtikten sonra piste çıkıp dans etmeye başladılar. Böyle birkaç saat sadece dans ettiler. Sonra fazla yorulmuşlardı ki Seungmin artık eve gitmek istedi.
Seungmin: Artık eve mi gitsek?
Felix: Bencede...Başım dönüyor...
Jisung: İyi gelin çıkalım.
4'ü beraber mekandan çıktılar. Çok sarhoştular ki hiçbiri araba kullanamazdı. Mecbur taksi beklemeye başladılar. Taksi beklerken bir ses duydular. Hayır. Birkaç ses...
Seungmin: Noluyo lan?
Jisung: Baksak mı?
Jeongin: Başımıza- Aman siktiret bakalım.
Sesin geldiği yöne doğru ilerlediler. Yine ara sokaklarda bir yerlerdeydi. Zar zor yürüyorlardı. Fakat sonra sesin hatta seslerin kaynağını buldular... Hepsi şaşkına dönmüştü...
EVEEEET ŞÜKÜR YANİ YAYINLADIM JASJFKLASJFŞLAJLF NEYSE BU YETMEZ TABİİKİ YARINA DA BİRTANE YAZAR YAYINLARIM HADİ ÖPÜLDÜNÜZ ^3^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maskeli Çocuk /CHANMİN
Roman d'amour''Önüne baksana!'' ''Bir dakika- Sen dünkü maskeli çocuksun!''