15

80 13 0
                                    


'gerçekler yalanlar ile örtülmüş perdelerin arkasında bulunmayı bekliyor.'


2007 

Felix her sabah olduğu gibi erkenden kalkıp ailesinin yanına gitti.

Felix: ANNEE GÜNAYDIN!

F.A: Günaydın tatlım. Hadi servisin geldi seni bekliyorlar.

Felix: KOŞUYORUM!

F.B: Hadi görüşürüz canım.

Felix annesine ve babasına birer öpücük verdikten sonra servise koştu. Okulda pek arkadaşı yoktu. Ama öğrenmeyi severdi. Bu yüzden okulunu da severdi. Servis Felix'i aldıktan sonra okula vardı. Yine sıradan bir gündü. Okul için. Sonra ders başladı ve dersine gitti. Bu şekilde devam etti. Gün yine sıradan bir biçimde bitmişti. Tekrar servisine binip evine döndü. O gün annesinin doğum günüydü. O yüzden çok heyecanlıydı. Resim dersinde annesine hediye yapmıştı. Onu vermek için ayrı heyecanlıydı. Eve gelir gelmez anahtarı ile kapıyı açmıştı. Felix'in bu yaşta anahtarı vardı ki birşey olursa kapıyı açabilsin. Ailesi ona güveniyordu. Çünkü çok akıllı bir çocuktu. Kapıyı açtı ve içeri girdi. Elindeki anahtar düştü. Yerler kıp kırmızıydı. Yerde o pis insanın imzası bile vardı. Hwang.

Felix: ANNEEEE!


Günümüz

Hyunjin ve Felix Chan'lara gitmek üzere eve yola koyuldular.

Hyunjin: Bugün fazla düşüncelisin sorun ne?

Felix: Bugün annemin doğum günü...

Hyunjin: AAAA ne güzel beraber ziyarete mi gitsek. Hem benle de tanışmış olur!

Felix ağlamaya başladı.

Hyunjin: Sorun ne!?  Neden ağladın şimdi?

Felix: O aynı zamanda bugün öldü...

Hyunjin çok şaşırmıştı. Felix hiç bahsetmemişti.

Hyunjin: Ben bilmiyordum... Özür dilerim... Başın sağ olsun.

Felix: Sorun değil nereden bilebilirdin ki...

Hyunjin Felix'i çenesinden tutup kendine çevirdi. Sonra dudağına küçük bir öpücük bırakıp göz yaşlarını sildi.

Hyunjin: Üzülme ben buradayım... İhtiyacın olduğu her zaman da burada olacağım canım.

Felix: Teşekkür ederim... Hadi sen yola bak.

Hyunjin: Peki.

Ve yola devam ettiler. Birkaç dakikaya varmışlardı. İkisi beraber arabadan indiler ve eve girdiler.

Seungmin: HOŞ GELDİNİZ!

Chan: Hoş geldiniz.

Hyunjin: Sizin enerjileriniz ne kadar zıt.

Seungmin: SEN KARIŞMA! SANKİ SİZ ÇOK AYNISINIZ!

Chan: Tamam güzelim sakin ol. Hadi balkona geçin.

Hep beraber balkona çıktılar. Jeongin'de balkondaydı. 

Jeongin: Hoş geldiniz! Felix tatlım nasılsın?

Felix: Jeongin her seferinde yapmana gerek yok. Saol iyiyim...

Jeongin: Peki... Gelin oturun.

Zaman geçti. Kahvaltı yaptılar. Filmler izlediler. Oyunlar oynadılar. Ama bunlar tek bir sebep içindi. Hepsi felix'i mutlu etmek istiyordu. Felix çok hassas bir çocuktu. 18 yaşına kadar yetimhanede kalmıştı. Kolay değildi. Akşam oldu ve çok yağmur yağıyordu. Artık eve gitmek istedi felix. 

Felix: Eve mi gitsek Hyunjin?

Hyunjin: Olur tatlım. Al sen arabanın anahtarını ben lavaboya girip geleyim.

Felix: Tabii!

Felix anahtarı alıp ıslanmamak için koşarak arabaya bindi. Sonra kaputtan sarkan bir şeyi gördü. Açtı ve bir evrak gördü. Ne... Bütün hayatı başına yıkılmıştı. Hem de o günde. Evraktan kaynaklı değildi. Yazan isimdi olay...

Hwang Hyunjin

Hwang. Felix kabullenmek istemedi. O pislik adam Hyunjin'in babası mıydı?

HAYIR HAYIR! Ağlamaya başladı... Hemen arabadan çıktı. Çok yağmur yağıyordu ama umurunda olmadı. O sırada Hyunjin'de evden çıkmıştı. Felix koşmaya başladı. Hyunjin elindeki evrağa sonrada Felix'e baktı. Tahmin etmişti. Babası ile 10 yıldır konuşmuyordu ama onun pis işlerini biliyordu. Peşinden koştu.

Hyunjin: FELİX LÜTFEN DUR!

Koşup ona yetişti. Onu kolundan tuttu.

Felix: DİNLEMEK İSTEMİYORUM SENİ! HAYATIMI MAHFETTİN.

Hyunjin: BEN HİÇBİRŞEY YAPMADIM TAMAM MI!

Felix: Biliyordun değil mi? BENİ KULLANDIN!

Hyunjin Felix'in kolunu sıktı ve kendine daha çok yaklaştırdı. Yağmur yüzünden çok ıslanmıştı ama o da umursamadı.

Hyunjin: BAK! Babamla 10 yıldır konuşmuyorum. Onun pislik işleriyle hiç alakam yok! BU YÜZDEN KONUŞMUYORUM ZATEN! SEN BENİM HERŞEYİMSİN. SANA BUNU YAPAR MIYIM SENCE!?

Felix ağlamaya devam ediyordu. Dayanamadı ve Hyunjin'e sarıldı.

Hyunjin: Geçti tamam... Onu öldürücem! Pislik herif!

Felix: Beni hiç bırakma olur mu?

Hyunjin: Asla... Söz veriyorum.

İkili yağmurun ortasında birbirlerine sarılmaya devam ettiler.


:((( OF BEN NE YAZIYORUM YA BEN BİLE ÜZÜLDÜM ŞUAN!

NEYSE BU BÖLÜMDE CUMA YAYINLANIR. BÖYLECE BÖLÜMSÜZ KALMAZSINIZ! 2 GÜNDE 1 BÖLÜM İYİ BENCE!

BOL BOL ÖPÜLDÜNÜZ ^3^

Maskeli Çocuk /CHANMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin