20

62 12 4
                                    

'hatalar tekrarlanır'

Felix

Felix Seungmin'in dediklerinden sonra kendini tutamayıp Hyunjin'in evine gitmeye karar verdi. Hemen evinden çıkıp arabasına atladı. Hyunjin'in dağ evinde olmaması için dua etti. Normal evine doğru yola koyuldu. Kafası allak bullak olmuştu. Suçu Hyunjin'den babasını hapse atmasını yada öldürmesini istemesi miydi? Yoksa başka bir sebepmi. Felix ve Hyunjin yakın oturuyorlardı. O nedenle hızlıca vardı ve kapıyı tıklattı. Birkaç tıklatıştan sonra Hyunjin kapıyı açtı. Şaşırmamıştı. Kapıyı kapamaya çalıştı ama felix araya ayağını koydu.

Hyunjin: Konuşmak için iyi bir zaman değil. 

Felix: HAYIR ÖYLE.

Felix kapıyı itip içeri girdi. Hyunjin kapıyı kapatıp yanına ilerledi.

Hyunjin: Napıyorsun!?

Felix: NEDEN KÜS OLDUĞUNU ANLAMAYA ÇALIŞIYORUM

Hyunjin: Küs mü? Şaka mı yapıyosun lix?

Felix: YAPMIYORUM NELER OLUYOR? HİÇBİRŞEY DEMEDEN ARTIK YANINDA OLMAYACAĞIM DİYİP GİTTİN!

Hyunjin: ÇÜNKÜ BÖYLE OLMALI! TAMAM MI? BİRDAHA GÖRÜŞMEYELİM. LÜTFEN.

Felix'in ağzı açık kaldı. Kendine hakim olamadı ve ağlamaya başladı.

Felix: Neden? Artık beni sevmiyor musun?

Hyunjin: SENİ SEVDİĞİM İÇİN BÖYLE OLMASI GEREKİYOR! ŞİMDİ LÜTFEN. EVİMDEN ÇIK.

Felix: Peki...

Felix ağlayarak son kez Hyunjin e bakıp şöyle dedi:

Felix: 'Sana bir şans daha versem tekrar geri dönebilir miyiz?'

Hyunjin: 'Geri dönsem bile aynı hataları tekrarlayacağım.'

Felix kapıyı vurup çıktı. Hızlıca arabasına binip oradan uzaklaştı...

Jeongin

Jeongin varmak istediği yere vardı. Changbin'in evine. Kapıyı kırarcasına yumrukladı. Birkaç dakika sonra Changbin kapıyı açtı.

Changbin: NOLUYO NE ALACAKLI GİBİ ÇALIYON KAPIYI!? PARDON ÇALMAK DEĞİL BU KIRIYODUN MANYAK!

Jeongin: BOŞ YAPMA ÇEKİLDE GİREYİM.

Changbin koluyla Jeongin'in içeri girmesini engelledi.

Changbin: Hayırdır? Nereye?

Jeongin: İÇERİ!

Changbin: NİYE PEKİ NİYEE!?

Jeongin: BİRŞEY KONUŞMAM LAZIM SENLE GİREYİM İŞTE İÇERİ!

Changbin: İyi tamam gel manyak.

Changbin Jeongin'in önünden çekildi ve geçmesine izin verdi. Jeongin evi gözüyle biraz süzdükten sonra koltuğa oturdu. 

Changbin: Eee seni dinliyorum? Ne var?

Jeongin: Şey- Böyle hızlıca konuşulacak bir şey değil ki...

Changbin: O ZAMAN NEDEN KAPIMI KIRACAKCASINA VURUYORDUN?

Jeongin: OF ÖZÜR DİLERİM DUY DİYE-

Changbin: DUYAYIM DİYE KAPI MI KIRACAKTIN YANİ?

Jeongin: SENDEN ÇOK HOŞLANIYORUM!

Changbin dona kaldı. İdrak etmesi uzun sürdü. Birkaç dakika öylece Jeongin'in suratına baktı. Kıpkırmızı olmuş suratına. Sonra konuşmaya karar verdi.

Changbin: N-Ne...

Gerçekten tek söylediğin bu mu aptal herif?

Jeongin: DUYDUN İŞTE! NE DUYDUYSAN O! HOŞLANIYORUM İŞTE!

Changbin: İçtin mi sen?

Jeongin: SİKTİĞİMİN EVLADI İÇMİŞ GİBİ Mİ GÖRÜNÜYORUM!? HAYIR! İÇMEDİM VE KAFAM GAYET YERİNDE SENİ SEVİYORUM DİYORUM ANLAMIYORMU-

Changbin koltukta Jeongine doğru yaklaşım dudaklarını onunkilerin üstüne birkaç saniyelik kapayıp çekti.

Changbin: Bende seni seviyorum.

Bu sefer Jeongin şaşırıp kalmıştı.

Jeongin: E- şey... 

Jeongin birşey diyemeden Changbin'in telefonu çaldı arayan Chan'dı

Changbin: Bu herifinde böyle bir özelliği var işte her şeyi bozuyor.

Changbin telefonu açtı.

Chagbin: Ne var aptal herif şuan neyi böldüğünü bilse-

Changbin dondu kaldı.

Jeongin: Ne oldu? İyi misin?

Changbin: GELİYORUZ BEKLEYİN!

Changbin hemen koltuktan kalktı Jeongin'i kolundan tuttu ve koşarak evden çıktılar.


AYAYAYAYAYAYYAYA OF AKLIMDAKİ HERŞEY OTURDU UMARIM GÜZEL YAZABİLİRİM BUNLARI BU ARADA HYUNLİX PARTINDAKİ GÖNDERMEYİ UMARIM ANLADINIZ :> NEYSE ÖPÜLDÜNÜZZZ ^3^


Maskeli Çocuk /CHANMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin