Dua minggu kemudian....
Aku terjaga dari tidur yang lena, melihat di sebelah ku tiada dia. Selalu dia yang bangun lambat, by the way kitaorang dah sampai rumah daddy last week. Sepanjang seminggu dekat rumah daddy kitaorang habis masa dengan main playstation je then cari gaduh with each other. Fakhri ada ajak keluar tapi aku tolak sebab takut kahar mengamuk dah satu hal nanti. Daddy macam biasa laa busy sepanjang masa, hari ni baru dia free hari kitaorang nak balik kudrat."Selamat pagi buta!"
Kahar berkata sambil memegang cawan coffee dia.
"Astaga terkejut aku sial"
Aku terus ambil bantal kecil baling dekat muka dia.
"Oii nescafe aku! Nasib baik tak tumpah gila"
Dia menjeling aku dari depan pintu bilik.
"Hek eleh nescafe je pun, mende laa"
Aku berkata sambil mengangkat punggung ku untuk berdiri.
"Nescafe ni aku buat dengan hasil tangan aku sendiri tau pendek, kau tahu apa? Yang kau tahu tidur je ah"
"Wahh2 sedap dia mengata kita, baru hari ni kau bangun awal kahak, kalau tak sebelum ni kau yang terbongkang dekat atas katil ni"
Aku menjelir lidah sambil membetulkan rambut.
"Ye ah hari ni aku nak balik kudrat, dah menyampah aku duduk dua minggu dengan kau ni"
Kahar berkata sambil ketawa jahat, Suka menganjing aku dia ni.
"Eee kau ni kahar kalau aku gunting mulut kau baru tahu"
Aku menjeling mata dan secara tiba2 entah dari mana daddy berdiri belakang kahar.
"Apa yang gunting tu?"
Daddy bertanya, aku terus membuat muka gaps. Terkejut daddy tiba2 dekat belakabf kahar.
"Takde lah daddy, erina ni nak manja2 dengan kahar"
Belum sempat aku menjawab, kahar dah jawab dulu.
"Tapi tadi daddy macam dengar something"
Daddy berkata dengan muka curious dia.
"Mana ada kan sayang?"
Kahar berkata sambil kenyit mata bagi signal dekat aku suruh setuju.
"Aah daddy, kahar ni suka gaduh manja dengan i pagi2 macam ni"
Aku senyum kambing seperti setuju apa yang kahar berkata.
"ada2 je laa korang ni, today u all balik kudrat kan? Dah siap semua?"
"Belum lagi daddy kejap lagi, i nak mandi siap semua"
"Alright take ur time, daddy tunggu dekat bawah"
Daddy berkata dan aku hanya mengganguk tanda setuju. Daddy berlalu pergi, terus kahar tutup pintu bilik dan kunci.
"Nasib baik tak kantoi, kau laa ni"