Kahar pov's
''erina!!''
aku terjaga dari tidur melihat isteri ku meronta ronta di dalam tidurnya, aku menjerit memanggilnya lalu berlari pergi ke katil wadnya.
''pergi kau dari sini!!''
''kahar mana kau, aku takut sorang2 dekat sini!! tolong aku kahar!!''
erina meronta ronta memanggil nama ku dalam tidurnya, hati ku luluh melihat dia yang sedang meronta dan penafasannya laju.
''shhhhh, i'm here , erina pls listen to me , inhale exhale''
aku cuba memujuk sambil mengusap rambutnya.
''it's hurt kahar....''
air mata mengalir laju diwajah erina yang semakin memerah sambil aku memeluknya erat.
''hey erina, sini pandang mata aku''
Perlahan lahan dia memandang mata ku dengan penuh tangisan di airmatanya.
''aku janji lepas ni aku tak akan tinggalkan kau sorang2 lagi erina, aku akan selalu ada untuk kau no matter what happen between us''
Kahar berkata sambil mengelap air matanya mengunakan tangan ku.
''thank u kahar selalu ada untuk aku even kita kahwin pun terpaksa kahar...aku tahu its very hard to get married at this young age, aku pun tak boleh terima at first but now i just realize, aku appreciate every single effort that u show me kahar ''
Perlahan suaranya memberitahu aku terus peluk dia dengan erat.
''Allah dah temukan kita berdua, jodoh dah tertulis yang kau akan selamanya menjadi milik aku erina dan aku juga akan selamanya menjadi milik kau erina, aku sedar selama ni aku jahat dengan kau, aku tak boleh tipu yang hati aku dah mula sayangkan kau, jadi lepas ni jangan cakap yang kita kahwin atas dasar terpaksa''
aku meluahkan perasaan ku buat kali pertama jantung ku berdegup kencang seolah olah ingin keluar dari badan ku, erina memandang aku sambil meletakkan kedua tangannya di kedua pipi ku.
''i love you too''
Jadi selama ni dia cinta kan aku?
''betul ke erina?''
aku mendekatkan muka menemukan dahi kami berdua membuatkan kami merasai penafasan.
''seumur hidup aku lah kan, kau lah orang pertama yang buat aku jatuh cinta''
Dia berkata dengan senyuman manis.
''ah boleh jatuh sakit lah kalau farah erina malaika senyum manis macam ni selalu''
aku ketawa kecil memandang matanya yang bersinar.
''eee manis apanya, muka tengah bushuk ni''
Erina berkata sambil menjelir lidahnya.
''bushuk2 pun tetap cantik di mata suami''
aku menciut hudngnya yang muncung itu.
''eee ye lah tu, at first boleh laa cakap mcm ni, nanti jumpa perempuan lagi lawa , iolls kena tinggal nangis bucu katil''
Dia berkata sambil membuat muka merajuknya.
''aihh sampai ke situ pula , merepek betul laa cinta hati ni''
''malu lah panggil kitew cinta hati ''
Erina menutup muka mengunakan kedua tangannya dan aku terus tarik kedua tangannya memegang erat.