Hooneymooners part 2

475 15 4
                                    

Kepala ku terasa sangat pening seolah olah dunia ini sedang mengoncang, satu badan ku terasa panas, aku cuba berdiri untuk mencari kahar kerana aku tidak tahan lagi berseorangan,  semasa aku berjalan di dalam hutan yang gelap tiada lampu itu, aku memanggil nama kahar.

''kahar!''

aku menjerit mengharapkan dia mendengar jeritan ku, secara tiba2 kaki ku terasa lemah aku jatuh tersungkur menyebabkan pendarahan di lutut ku.

''aduhh sakitnya''

aku berkata cuba untuk berdiri tetapi aku terdengar suara orang memanggil ku.

''erina................''

sungguh perlahan suara itu memanggil ku, tanpa ku mengendahkan suara itu, aku terus berjalan mencari dimana kahar.

''kahar , oh kahar mana kau pergi?!''

aku menjerit sekali lagi mengharapkan dia mendengar suaru ku.

"Farah Erina malaika..."

Suara itu memanggil ku lagi, aku mula rasa takut didalam jiwa ku.

''kahar kau ke tu?''

aku berkata sambil menoleh kepala ku dibelakang.

''kahar?''

aku menyahut dengan suara perlahan, tiba2 ada makhluk muncul didepan ku, melihat mukanya yang begitu menyeramkan senyum ke arah aku dan aku terus menjerit berlari pergi tanpa tidak tahu hala tuju ku.

''tolong aku kahar!!!!!''

aku menjerit sekuat hati ku apabila melihat makhluk itu kini dekat dengan ku, aku berlari tersungkur jatuh dibatu terkena kaki ku, membuak buak darah keluar dari kaki ku, kedua mata ku mula kabur dengan perlihatan sosok tubuh elaki dekat dengan ku...

Kahar pov's

'''sial punya fakhri''

''ye sial betul, acah2 je dia tu kahar, dia nak rembat kapla dari kau? uishhhh memang tak kan berlaku''

keem berkata sambil membuat muka geramnya itu.

''Aku rasa kau patut buat sesuatu ah kahar''

zahrin pula menyampuk , membuatkan aku lagi bengang dengan fakhri tapi aku tidak membalas kata2 nya kerana hati aku rasa kurang senang?

''keem aku rasa tak sedap hati laa, khemah jap''

aku berkata memberi signal kepada hakeem hanya mengganguk memahami arahan aku.

''asal kahar tu?''

aku terdengar fahmi bertanya kepada hakeem dan aku berjalan pergi ke khemah yang aku suruh erina tunggu.

Sampai je kawasan khemah, aku berdiri kaku, aku mula rasa panic.

''erina? mana kau?!''

aku bercelaru memanggil namanya.

''erina kau kat mana? tak kelakar gila''

aku berkata sambil menyepak ranting di tanah.

"Mana kau gila? Jangan main2 laa farah erina malaika dato ridwan?!"

Aku berkata dengan suara yang tegas, tiba2 aku terasa sentuhan di bahu ku, aku pun terus menoleh ke belakang..

"Eh yam"'

Aku terkejut melihat ayam.

"Kau ni pehal kahar, terjerit jerit"

Ayam berkata sambil flip hairnya.

Kerana Terpaksa Ku relaWhere stories live. Discover now