25443 beğeni
yazzesen: Ofiste ilham perilerimi bekliyorumdur🙃
4500 yorum@justpoyraz: ihtiyacın yok güzelim🤛
@miyaax: tabi bensiz zor🤪Evde evmiş he. Jakuzi neden dışarıdaydı. İlginç bir fantezi olmuş. Bu herifle uğraşılmaz mutfağı, terası yapar çeker gideriz.
Karar verildikten sonra eve ilk defa geliyordum. Sakin bir semt ve uzaktı. Bu yüzden sık sık gelme olanağı da azdı. Zaten çoğu işi ustalar yapıyordu. Şimdi ise kontrol etme sırası bizlerdeydi.
"Tayfun, Bay Kıldan ne haber." eve girerken asistanımla konuşuyordum.
"Bay Kıl kim Yaz hanım" dediğinde gerçekten böyle seslendiğime şaşırmıştım. Ciddiyetimi bozmadan devam ettim.
"Yok bir şey Tayfun hadi gel son rötuşları yapalım." mutfağa yöneldik.
Teras sorunsuz görünüyordu. En büyük sıkıntımız mutfağı beğendirmekti ama müşteri ile anlaşması zordu. En sonunda ne istersem yapmamı söylemesi, onun gibi kıl birinin neden böyle bir şey söylediğini düşümeme neden oldu. Ben de bu gazla mutfağı kırdım.
İki hafta içinde ustalar harika bir iş çıkarmıştı. Mutfak alanını değiştirip orayı salona katmıştık. Mutfağa da cam kenarında tatlı bir manzara önünde planlamıştık. İstediklerimizin yüzde doksanı gerçekleşmişti ve biz de son rötuşları yapmıştık.
Çevrimiçi
Siz: Mutfağınız hazır Mert Bey.
Mert Bey: O tezgahtaki kahve de benim için mi?
Cin göz nasıl da yakalamış.
Siz: Şimdi geldiyseniz sizin olabilir. Ama soğumasın güzel görünüyor.
Çevrimdışı
🫧"Geldim ama kahve sizin olabilir." sesi duymamla arkama döndüm. Gördüğüm manzara ile ayaklarım boşluğa düşer gibi olmuştu fakat bana bakmadan mutfağı incelediği için bu durumu görmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİNLERDE | TEXTİNG |
Teen FictionSakatlığı nedeniyle yüzme derslerinden uzak kalan Yaz, geri döndüğünde hayatında birçok değişiklik peyda olur... 0534****: