Mafya Taekook 7. Bölüm

580 28 6
                                    

Banyo da elimi yüzümü yıkadıktan sonra kapıyı açtım. Taehyung çoktan gitmişti. Onun beni beklemeseni mi bekliyordum?
Karnım artık çok açtı kaçırıldığım dan biri bir şey yemiyordum. Çok açtım bir umut kapıya gittim kapı bu sefer açıldı? Açılmasına şaşırdım. Kocaman evde sadece taehyungu arıyordum. Yemek yememe izin verir herhalde  dimi.
3. Deneme sonuncun da taehyungu bulmuştum. Salon da televizyon izliyor du. 
Jungkook: taehyung şey ben acıktım.

Kahretsin sesim neden bu kadar ince çıkıyor du bu gerçekten rahatsız edici.

Yada bundan rahatsız olan tek benim.

Taehyung: haklısın bayadır birşey yemiyorsun. Dağ başın da olduğumuz için dışardan yemek söyleyemem. Ama istersen hizmetçiler sana birşeyler hazırlar.

Jungkook: teşekkürler.

Taehyung ardından hizmetçiye birşeyler söyleyerek yanıma geldi. Hizmetçi neden bu kadar tanıdık gelmişti?  Taehyung Eliyle yanıma gelmesi için işaret etti yanına gittim koltuğa oturdum.

Jungkook: taehyung bana birşey mi söyliyeceksin?

Taehyung: hayır küçüğüm sadece yanın da biraz durmak istedim.

Kokunu özledim|

Dediği şeyle şaşırdım. Acaba taehyung bana aşık olabilir miydi? Neden kaçırıldığımı sorduğum da bile bana doğru düzgün bir açıklama yapmadı.

Ama koskoca kim taehyung bana mı aşık olacak tı?
İmkansızmıydı onun bana aşık olmasını dilerdim..
Ne diyorum ben  be iyice kendimden gittim.

Taehyung: jungkook iyimisin?

Jungkook: ne dedin?

Taehyung: sen gerçekten de iyi değilsin.

diyip yanımdan kalktı. Ama bu resmen benimle dalga geçiyor canım.
Çok geçmeden bir hizmetçi yanıma geldi jungkook bey yemeğiniz ha-
Bir dakika bu kadın cho  hee  benim hizmetçim di neden bana bu kadar tanıdık geldiğini şimdi anladım.
Jungkook: SENİN BUR DA NE İŞİN VAR?

Cho hee: göründüğü gibi değil gerçekten açıklayabilirim.

Jungkook: AÇIKLA O ZAMAN AMK KADINI KAÇIRILIYORUM. VE BENI KAÇIRAN ADAMIN EVIN DE ÇALIŞANIMI GÖRÜYORUM. NE BÜYÜK BİR  TESADÜF

Cho hee: efendim ben de bur da zorla tutuluyorum.

Jungkook: NE?

Cho hee: bakın siz ortadan kaybolduktan sonra herkes do-jun dan ve o yanın da olan diğer iki adam dan şüphelen di. Bu yüzden do-junu takip ettiler bana da dediler ki bu eve hizmetçi olarak gir ben de efendimizin can sağlığı için kendi canımı bile atabileceğim için hemen kabul ettim. Ama maalesef her şeyi belli ettim. Benim senin çalışanlarından biri olduğumu anladılar. Ve beni de bu eve hapsettiler.

Jungkook: en önemli sorun şuan da ikimizin de bu ev de takılı kalmamız. Şimdi bana son kez doğru cevap vermeni istiyorum dışarıya iletişimin var mı?

Cho hee: var evet.

Jungkook: e o zaman neden hala bu evdesin?

Cho hee:çünkü daha bugün az önce dışarıya iletişim kurabildim jungkook bey. Sizi bu evden  çıkarıyoruz.

Jungkook: iyi de nasıl bu imkansız daha önceden denedim. Ve başarısız oldum.

Cho hee: biliyorum efendim ama şimdi taehyungun şüphelenmemesi için yemek yemelisiniz. Size herşeyi yemekte anlatıcağım.

Jungkook: tamam

Diyip yemek salonuna geçtik koca masada hizmetçi ve ben vardım.

İnanmak ta güçlük çekiyordum. kaçırıldım ve bu evde çalışan kadın aslın da beni kurtarmak için bu eve gelmişti. Demek ki çalışanlarımı iyi seçmişim.
.
.
.
.
.
.
.
.
Biraz kısa bir bölüm oldu umarım beğenmişsinizdir.












mafya taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin