Gözlerimi sıkıca yumdum. Ve motora bindim. Başka çağrem yoktu. İri yarı bir adam arkamda sıkıca beni tutuyor du. Ne yani önümde ve arkamda kocaman kaslı adamlar varken giden motordan nasıl kaçabilirdim ki? 45 dakika yolculuktan sonra zar zor kaçabildiğim bu eve yine gelmiştim.
Taehyung'un anlatımından:
Jungkook kaçalı 2 saat olmuştu. En son adamlarımdan biri onu bulduğunu söylemişti. 45 dakika oldu hala gelmediler. Başına birşey gelmesinden çok korkuyordum. Bunları düşünürken evin kapısı çaldı, koşarak aşağı indim. İnerken de umarım jungkook'dur diye dua ediyordum. Hizmetçiler den biri kapıyı açtı karşım da kırmızı gözlerle bana bakan jungkook var dı. Sağ salim gelmesiyle uzun bir iç çekmiştim. Evden içeri girdiği anda gözleri karar dı ve yere düştü koşarak yanına gittim. Deli gibi bağırıyordum. Uzun uğraşlar sonuncunda da bir tane doktor bulmuştum. Ve neden bayıldığını sorunca doktor bana "korkudan ve şoktan'" dedi. O an içim de dağlar yandı yıkıldı gibi hissetim. Benden mi korkuyordu? benden korkuyorsa bunu kaldırabileceğimi sanmıyorum. yine de emin olmak için do-jun'u aradım jungkook'un nelerden korktuğunu sorduğum da en çok motorlardan korktuğunu söyledi. Benden korktuğu için
Bayılmadığını duyduğum da biraz rahatlamıştım. O zaman jungkook neden bayılmıştı? Adamlardan birine sorduğum da onu motorla getirdiklerini söylediler. bir de gelene kadar tir tir titredi- diyemeden yüzüne bir yumruk geçirdim. Titrediğine göre birşey olmalı değil mi? gerizekalı adamlar.
Hizmetçilerin birinden küçüğümün uyandığını duydum. Odasına doğru çıktım. Kapıyı tıklatın içerden gel diye bir ses duydum. O sesi o kadar çok özlemişimki. İçeri girdim yatakta yatıyordu. Hala ağlıyor du. Yatağa yanına yattığım da bana sıkıca sarıldı.Jungkook: taehyung b-ben çok k-kortum ölecek gibi hissettim. Bana istediğin her işkenceyi yap ama n-nolur n-nolur beni motora bindirme yalvarırım.
Jungkook bana yalvarıyor du hoşlandığım adamın bana yalvaracak kadar kötü birisimiydim?
Taehyung: korkma küçüğüm seni motora bindiren o kötü adamları kovdum.
Jungkook: taehyung... Beni neden kaçırdın?
Elin de sonun da bunu soracağını biliyordum. Ama bu kadar erken beklemiyordum.
Taehyung:her şeyi zamanı gelince sana teker teker anlatıcağım.
Sebebi yok jungkook sana deliler gibi aşığım sadece|
Jungkook:bir türlü anlayamıyorum aklım almıyor. Ben de ne işin olabilir ki beni kaçırıyorsun? BARİ BANA MANTIKLI BİRŞEY SÖYLE.
Dedi son sözü bağırarak söyledi. Ve bana sarılan kollarını sertçe çekti ve ayağı kalktı ve banyoya girdi kapıyı. Sertçe kapattı ve kilitledi.
Jungkook'un anlatımından;
O an olayın şokunu atlatamadığım için taehyunga sarılma isteği oluştu içimde. taehyunga sarıldım. Sıcacık bedeni ve güzel kokusu beni oldukça afalatmıştı. kendime gelip sormak istediğim soruyu sordum her şeyi zamanı gelince anlatacağım ne demek ya? Ben bur da kaçırılmışım. Son söylediğim cümleden sonra sustu. Cevap vermedim. o an beynim yerine geldi ve sıcacık bedeninden ayrıldım. güzel kokusunu son kez içime çektim hızlıca banyoya girdim kapıyı kitledim. Her zaman ki gibi sessizce banyoda ağlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya taekook
Short StoryJk: Senden nefret ediyorum taehyung yakında adamlarım burda olucak tır Taehyung:bu söylediklerinden pişman olucaksın adamların yok artık ben varım ben