Mafya taekook final bölüm

103 3 0
                                    


Aradan uzun zaman geçmişti bizim kendi çocuğumuz oldu ismi juhyung du ve taehyung ise annesiyle olan tüm problemleri çözmüştü o teahyungun annesini öğrenmesini istememesi eskien yaşamış olduğu şeylerdi korkuyordu taehyung öğrenirse diye ki jumgkook kardeşine kadar her şeyi
Öğrenmişti ve taehyung bu sürede hep kendisini suçlamıştı üvey kardeşinin sevdiği adama böyle davranması o kadar çok kalbini acıtılıyordu ki...
Üvey kardeşinin dünyalar verse değiştirmeyeceği kişiyi taciz etmesi ve kendisinin koruyamaması onu neredeyse mahvetmişti.

Ama aradan zamanlar geçtikten sonra taehyung annesiyle barışmıştı düşünmüştü ki sevdiğine bunları yaşatan annesi değil üvey kardeşiydi ve bu yüzden annesini suçlamaya hakkı yoktu. Ama üvey kardeşini asla ama asla affetmeyecekti.

Jungkook ise mide bulantılarına ve kusmalarına devam ediyordu aklına geldikçe yıkılıyordu tekrardan  onlara maruz kalmak...

Taehyung asla jungkooku cinsellik için kullanmamıştı. Ve onların aşkı gerçekten anlatılamaz bir aşktı. Hangi aşık düşmanını öldürmeye giderken kaçırılırdı ki ? Peki hangi aşık sevdiği adama kendimi düşmanın olarak göserir ve onu eve kapatırdı ki? Bu aşıklar yapmıştı onları bu hayattda her ikisininde hataları vardı ama önemli olam hataları birlikte aşmaktı.

Ve şuan da 5 yıl önceden yetimhaneden evlat edindikleri çocuklarına bakıyorlardı o kadar mutlulardıki mafyacılık oyunlarını da bırakmışlardı arkalarından birbirlerinden farklı oyun bırakmayarak.

Ama diğer çocukları hala onlarla birlikte duruyorlardı bam ve yeontan onlar 12 kişilik koca bir aile olmuşlardı alile üyeleri ise

Jim,jimin,yoongi,namjoon,jhope,taehyung,jungkook
Juhyung,bam ve yeontan dı onlar kocaman bir aile olmuşlardı bu sırada jin askere gitmiş gelmiş ve jhope bir kız arkadaş yapmıştı jimin yoongi ve namjoon jin sevgililerdi ve hepsi birlikte mutlu mesüt yaşıyorlardı..



Final biliyorum saçma oldu affedin beni zor bir Zamandan geçiyorum

mafya taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin