sonunda 1 saatinin sonun da buğsana varmıştım. Taehyung dedikleri aklımdan çıkmıyor du. Aklımı sürekli kurcalıyor ve asla çıkmıyor sukchul beni otele getirmişti. Ev hazır olana kadar bur da kalacaktım seul da yaşadığım için busan da bir evim yok kaldığım otel de bogum çalışıyor buraya o yüzden bilerek geldim. Boguma süpriz yapmak için içeri girdiğim de artık sukchul kendi evine gitmişti o busan da oturuyor du ne kadar çok onlarda kalmamı istese de bunu yapamazdım o evli bir adamdı rahatsızlık vermek istemem bir kaç gün burda kalacağım. en azından başımı sokacak bir yer bulana kadar.
içeri girdiğim de bogum resepsiyon bölümünde müşterilerle ilgileniyor du.
normal bir müşteri taklidi yaparak resepsiyon kısmına gittim.bogum: hoşgeldiniz efendim kaç kişi- ah jungkook neden bana geleceğini söylemedin ? seni gerçekten çok özledim bayadır görüsemiyoruz
jungkook: evet ya baya oldu değilmi en son ne zaman dı sanırım busanı terk ettiğim de en son görüştük.
bogum: evet ya sen de beni hiç mi özlemedin ya insan bir telefon açar naber nasılsın bir şeye ihtiyacın var mı der ama yokk nerde o arkadaşlıklar bizim ki sadece işi düştüğün de gelir.
jungkook: işimin düştüğünü nerden uydurdun öyle bişi yok.
bogum: benden de buna kanmamı bekliyordun demi ? sen ne olursa olsun bir daha asla busana gelmezdin önemli bir işin olmazsa, anlat noldu
jungkook: bura da mı anlatayım?
bogum: bak bir şey olmuş ışte dur az bekle sana bir oda ayarlayım mesai saatim de bitti zaten olan da konuşuruz.
jungkook: tamam
bogum bilgisayardan birşeylere bastıktan sonra yanıma geldi kendisini takip etmemi söyledi. Büyük ihtimalle odaya gidiyorduk. Ama ben hala aklımdan taehyungu çıkaramıyordum seni seviyorum derken ciddimiydi yoksa alkol etkisiyle beni başkasıyla mı karıştırdı,bunları bilmek istiyorum fakat sevgili olsak ne olur diye içimden geçirmiyor değilim..
biraz yürüdükten sonra odaya gelmiştik. Bogum elindeki kartla kapının kilidini açmıştı.Ama ben dalgındım sürekli kafam da taehyung ile olan şeyleri düşünüyordum. Saat sabah 6'ya geliyor du ve bogum da gece resepsiyonluğunu yaptığı için işi bu saate bitmişti gece saat 12 de gelip sabah saat 6 da çıkıyor du ne kadar görüşmesek de adamlarımdan onu gözetlemesini istemiştim.
benim gözüme bir dilim uyku dair girmemişti. Acaba şuna ne yapıyordu merak ediyor muydu beni? ben niye onu bu kadar çok düşünüyorum bilmiyorum. Ama her öpüşmemiz aklıma geldiğinde kalbim yerinden fırlayacak gibi oluyor ben daha önceden böyle bir şey yaşamamıştım bana ilkleri yaşatıyorsun kim taehyung...
bogum: JUNGKOOK
jungkook: ay ne bağrıyon be ödümü kopardın allahın salağı
bogum: yarım saattir sana sesleniyorum, hala bir cevap alamadım da ondan bağırıyorum. Bugün içeri geçmeyi düşünecek misin tanrım ne oluyor sana kafana bu kadar takılan şey nedir? anlat haydi dinliyorum
içeri geçerek anlatmaya başlicaktım ama nerden başlicaktim bogum daha benim mafya olduğumu bile bilmiyor. mafya olduğumu söylesem tek arkadaşım beni bırakır mi?
jungkook: ben direk konuya giriyorum ben seninle görüşmediğim günler de..
bogum: malum o kadar oldu ki görüşmeyeli evlendim 10 çocuğum var desen bile şaşırmam
jungkook: bogum ben mafyayım
bogum: *kahkaha atar* jungkook gerçekten buna kanmamı bekliyorsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya taekook
Short StoryJk: Senden nefret ediyorum taehyung yakında adamlarım burda olucak tır Taehyung:bu söylediklerinden pişman olucaksın adamların yok artık ben varım ben