Biliyor Muydu

149 11 2
                                    

Taehyung, "A-annemi öğrendin?"

Sesi ağlamaklı çıkmıştı ve bu beni oldukça üzdü. Ama ben gerçeği nasıl söyleyebilirdim ki?..

Jungkook, "Taehyung ben baştan beri biliyorum"

Taehyungun ailesini en başta herşeyin başında zaten biliyordum do-juna Taehyungu araştırmasını söylediğimde benim için bulmuştu.

Bir dakika.. Ne?!

Do-jun o zamanlar Taehyungu yanına çalışıyorsa eğer neden bana Taehyungun ailesini söyledi? Ve bunları neden do-jun biliyor?

Taehyung, "yoksa jungkook sa-sana annemi do-juna mi söyledi?"

Lütfen hayır de jungkook lütfen|

Yazarım anlatımından

Jungkook sadece evet diyebilmişti...
Herşey yapboz parçası gibi teker teker yerine oturuyordu sanki

Jungkook taehyungu zorlamak istemedi taehyung ise sadece boşluğa bakıyordu

Taehyung bıçak açamayan ağzını araladı

Taehyung, "jungkook biliyorum... Senle 3 yıldan beri evliyiz birbirimizden gizlimiz ya da saklımız olmadı.. Ama ben do-jun ile üvey kardeşim"

Jungkook, "NE taehyung sen ciddi misin?"

Taehyung, "inanması zor biliyorum ama herşeyi kendimi hazır hissettiğim zaman anlatsam olur mu?"

Jungkook, " Taetae biliyor musun bir kez hastane yatağında annen ile konuştum o zaman bana bir şey söyledi"

Taehyung, "Ne söyledi küçüğüm?"

Jungkook, "İki oğlunuda canından çok sevdiğini ve Oğlunun yaşaması kendisinin ölmesi onu çok mutlu etmesinden bahsetti"

Jungkookun duyduklarından sonra taehyung yavaş yavaş ağlamaya başladı henüz ne olduğunu jungkook ta detaylı bilmiyordu fakat bu konuşmadan herkes geçmişte iyi şeylerin olmadığını anlayabilirdi.

Taehyung jungkookun kollarında saatlerce ağlıyordu jungkook haraket etmiyordu. Anlayabiliyordu acısını...

Demek ki O gün taehyungun annesinin bahsettiği ikinci oğlu do-jundu.

Jungkook taehyungu biraz sakinleştirdikten sonra jungkook arabanın Direksiyonuna yerleşti.

Bir dakika?.. Şuan da min jea'nın arabasındaysak min jea nerede?

Jungkook, "bir dakika bu min jea'nın arabası Min jea nerede?"

Taehyung küçüğünün omzundan kalkarak etrafa baktı arkadan ses gelmesiyle ikisi de kafasını arkaya döndürdü.

Min jea, " Allahtan sikişmediniz oh ucuz kurtuldum"

Taehyung, " Arkada ne sikim arıyon olum sen"

Minjea, " Yaw siz gelmeden önce arabanın içinde böcek vardı ben de ondan kaçmak için bagaja bindim."

Min jea'nın bu sözü ortamı birazıcık daha yumuşattı herkes gülmeye başladı.

Jungkook ise arabayı çalıştırarak hemen olay yerinden uzaklaştı.

Minjea, " jungkook iyi misin sana bir şey yaptımı o piç"

Hakiketen jungkook az önce taciz edilmişti. Bir şey olmamıştı Ama jungkook o sözleri ömrü boyunca unutmayacaktı.

Sadece taehyung gelmeden dakikalar önce do-jun jungkookun bölgesine sertçe bastırıp vücudunu sıkıyordu ve tam bir sapık gibi jungkookun yüzünü inceliyordu.

mafya taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin