Mafya Taekook 8. Bölüm

558 23 2
                                    

Karnım aç olduğun dan yemek yerken  bir yandan da çalışanımın kaçma planını dinliyordum. Planı gayet mantıklıyıydı gece kaçıcaktım yani taehyung mışıl mışıl uyurken ben ise kaçıcaktım. Bugün bur da olan ilk ve son gecem olacaktı.

Gece saat 3-4  gibi kaçıcaktım taehyungun uykusunun ağır olduğu zamanlar da. O sırada ne yapmam gerektiğini cho hee bana detaylıca anlatmıştı. Ve şimdi onları uygulama zamanıydı.

Yemeği bitirdikten sonra gözüm istemsizce taehyungu aradı. Hiç bir yerde yoktu nerde olabilir diki saat geç oluyor du. Odam da bir televizyon var dı odama çıkıp televizyon izlemeye başladım. Kendimi televizyona baya kaptırmıştım. Saat 1'e geliyor du o sırada odanın kapısı bir anda açıldı ani açılmayla irkildim gözlerimi kapıya yöneltiğim  de gelen taehyung du leş gibi alkol kokuyor du.

Jungkook: taehyung sen içki mi içtin? bu halin ne kendine gel.

Taehyung bir şeyler anlatmaya  çalışıyor du ama ne dedigi anlasilmiyor du.

Jungkook: taehyung çok kötü alkol kokuyorsun sen  neden bu kadar içtin? Gel banyoya seni  yıkamamız lazım bu şekil de yatamazsın yürüyebilir misin?

Dedim ama nafile bu haldeyken tek parça olmasına dua et.

Kolunun altına girip banyoya sürükledim. fakat çok ağır dı kollarım onu taşıyamıyor du. Ben de diğer elimle beline tutundum sürükleyerek banyoya götürdüm.
Banyoya girip küvete su doldurmaya başladım. Bu sırada ise taehyungu yere oturtum. Yavaşça üstündekileri çıkarmaya başladım. Pantolonunu ve kazağını çıkardım istemsizce gözlerim karın kaslarına gitti tanrım taehyunga bu kadar yakından hiç bakmamıştım. Çok yakışıklıy dı. Gözlerim alta doğru indi bir an baksırınıda çıkarsam mı diye düşündüm ama bu kadar da ileri gitmemeye karar verdim. Su dolduğun da taehyungu küvete soktum tam sabunu alacaken belim de bir el hissetim. taehyungun eliydi gözleri yavaş yavaş açıldı

Taehyung: jungkookshi beni bırakma olur mu ben sensiz yaşayamam.

Sustum kaldım.
Olayın şokunu atlatmaya çalışıyordum bütün mafya aleminin bildiği kim taehyung bana mı aşıktı? Belimden sertçe tuttu ve beni de küvetin içine soktu bana yakınlaştı ve dudaklarıma zarif bir öpücük kondurdu geriye gitmeye çalışırken o belim den daha sert tuttu ve öpmeye devam etti. Karşılık vermiyordum sadece kısa da olsa bu anın tadını çımarmak istiyordum. Bir kaç saat sonra bir daha hiç görüşmiyecek olsak bile. Dudaklarımdan ayrıldı gözleri gözlerimdeydi.

Jungkook: taehyung sen sadece sarhoşsun senin sarhoşluğun dan faydalanmıyacağım

Taehyung: lütfen faydalan küçüğüm seni kaçırma sebebim para mı sence? yada o üç kuruş etmez adamım mı? Hayır ben seni sevdiğim sana aşık olduğum için kaçırdım seni. Lütfen sen de beni sev

"Lütfen sen de beni sev" kulağımın işittiği bu sözler kafamın içinde yankılanıyor du. Ama taehyung şuan sarhoştu ve bunu sarhoş değilken söylemiyeceğine emindim.

Taehyungun kolları arasından sıvandım ve onu yıkamaya başladım. Islanmış baksırı altında aleti ne kadar belli olsa da ona bakmamaya özen gösterdim.

Taehyung yıkadıktan sonra bornozuna sardım gözleri kapalıydı o kadar tatlı duruyordu  ki bebek gibiydi küçüçük onu yine aynı şekil de sürükleyerek odasına götürdüm banyo yaptıktan  sonra biraz daha kendine gelmişti. Ama uyuması ve iyice dinlenmesi gerekiyor du. Dolabına kıyafet almak için gittiğim de dolabın için deki kıyafetler kahkaha savurmamı sağladı. Üste oldukça şık takım elbiseler alt rafta ise tatlımı tatlış pijamalar var dı. Üstün de ayıcık olan pijamayı aldım ve baksırı ıslandığı için yeni bir baksır aldım. Kasları hala beni etkilese de üşümemesi için onu hemen giydirmem girekiyor du iyi de bir sorun var şimdi ben baksırı ona nasıl giydiricektim?

Giydirmek için baksırını  çıkarmam gerek kafamı diğer yanına çevirerek bakmadan giydirmeye çalışıyordum. Taehyung yerin de durmadığı için bu çok zordu baksırını çıkarmayı başardıktan sonra temiz olan baksırını giydirmeye başladım hala bakmamak için bin takla atıyordum. Sonunda onu da giydirmeyi başardıktan sonra pijamalarını giydirdim. Banyodan saç kurutma makinasını alıp saçını kurutmaya başladım. Taehyung ise o sıra da çoktan sızmıştı ve sadece benim yönlendirmem ile haraket ediyor du. Saçlarını da kuruttuktan sonra onu yatağına yatırdım üstünü güzelce örtüm tam odadan çıkıcaken ismimi duymamla geri döndüm.

Taehyung: jungkooka beni sevmeye çalışsan?

Jungkook: taehyung sadece sarhoşsun yat  uyu.

Odanın kapısını kapatarak kendi odama çıktım o sırada saat 2:30 olmuştu bile odama gitmek yerine aşağı kata indim ve cho Hee  yi gördüm

Cho hee: bay jeon hazırmısınız efendim adamlarımız kapıda sizi bekliyor

Jungkook: hazırım cho hee de taehyung adamları nerde?

Cho hee: merak etmeyin bay jeon adamlarınız sizin için her şeyi halletti.

Jungkook: kameralar?

Cho hee: merak etmeyin bay jeon onlarıda halletiler.

Jungkook: tamam o zaman gidelim.

Kapıdan elimi kolumu sallayarak çıkmıştım. bütün taehyungun adamları yerde  yatıyor du bazıları. Da vurulmuştu bu kadar sese rağmen nasıl yukarıya sesler gelmedi diye düşünürken aklıma ses yalıtımı geldi demek ki bu ev de ses yalıtımı var dı. Arabama bindim vay be daha  1 gün oldu ama arabamın bu kokusunu bile özlemişim. Şoförüm yılardan beri aynı şoför dü.

Jungkook: sukchul senin bana kızmanı bile özlemişim. Var ya

Sukchul: ah efendim ama kemerinizi takmazsanız olmaz yani. burada nereye gidiyoruz efendim evinize mi?

Jungkook: hayır demek ki seul bana iyi gelmedi busana doğduğum şehre gidelim

Sukchul: eminmisiniz efendim oraya bir daha geri dönmeyeceğini söylemiştiniz

Jungkook: öyle sanıyordum temek ki değilmiş busana gidelim

Sukchul: şimdi yola gitsek saat  4 de vararız

Jungkook: tamam olur gidelim

Sukchul: peki  bay jeon gidelim

Busana gitme fikri nerden çıktı ben de bilmiyorum. Ama orda küçüklük arkadaşım bana tek ihanet etmeyen kişi de orda. İsmi bogum ortaokul da tanıştık bana zorbalık yapanları hatdini bildirir di. Busan da yaşadıklarımdan dolayı yeni bir hayata başlamak için seule gelmiştim. Ki hayat nerde olursan ol aynı olduğunu öğrendim. Busan daki hayatin bir benzerini seul dede yaşadım. Benim için birşey fark etmedi. Yağmur başlamıştı hafiften yağan yağmur mayışmamı sağlamıştı yağmurun sesi hep uykumu getirir di Benim şimdi ki gibi. Göz kapaklarımı yavaşca kapatım.. Kapatığım gibi aklıma taehyungla öpüşmemiz geldi ya neden o an beni öpmesini izin verdim? ki hata ben de  onu düşünüp banyoya sokmakta hata var zaten. Ama acaba taehyung beni sevdiğini söylerken ciddimiydi? alkol insanın içindeki doğrulukları çıkarmaz mı? öyleyse taehyung bana aşık mı? kaçırma sebebi de ama bir dakika taehyungun adamını kaçırdım üstüne onu dövdürdüm de acaba benden intikam almak için mi beni kaçırdı? öyleyse beni bir dopoya götürmezmiydi? Aklım çok karışık beni o an neden öptü düşünüyorum düşünüyorum ama bir cevap bulamıyorum.

Jungkook: sukchul do-jun sang min ve eunjiyi kov

Sukchul: anlaşıldı bay jeon
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yazdıgım en uzun bölüm 1020 kelime uzun aralıklarla yb geldigi icin uzgunum ama yazicak bir sey bulamiyorum:/

mafya taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin