Elfida

76 4 4
                                    

08-08-'23 |

tek bir kelime nasıl da alt üst ediyor insanı ama...

The Weeknd – I was never there (slowed)

Elfida.

Elfida demek feda etmek demektir.

Elfida demek O demekti.

Elfida, bendim.

Elfida bir Bar'ın ismiydi.

Bu aralar kalbim kalbime ağır gelmeye başladı.

Yanı başımda duran adama baktım, onunla az önce tanışmıştım. Kim olduğunu bilmiyordum, bana bakarak bir şeyler fısıldıyordu.  O bir şeyler fısıldıyordu ama içimdeki ses, kimdi, neydi bilmiyorum ama hep konuşuyordu. İçimdeki sesi bastırıyordum, evet, ama nereye kadar, onu hiç bilmiyordum.

Bir anda bir sessizlik oldu. Bakışlarımı onun baktığı yere cevirdim ve yerde yatan birini gördüm. Etrafıma baktığımda bizden başkasını göremedim, iste bu korkunçtu. Bizden başka kimse yoktu. Yerde yatan bedene ikimde yaklaştık.

O gün tanıdığım bir adam öldü. Bir insanın ölümüne şahit oldum. İnanışa göre bir insan doğarken bir yıldız da doğarmış ve daha çok parlarmış. Şimdi bir insan öldü ve o yıldız da öldü. Bir yıldız daha kaydı, bir yıldız bir ölüme daha şahit oldu.

Birisi öldü ve bu ölüm beni bırakmadı, dahası da oldu. Tesadüf muydu? Hiç sanmıyorum.

Kalbim çırpınmaya başladı.

Onun kalbi deprem gibi attı.

Ama yerde yatan adamın kalbi bir ölüm gibi sessizdi, kalbi ruhumdaki sessiz çığlığa benziyordu, çığlık atamıyordu.

Yerde yatan adamın yanında kırmızı bir zambak çiçeği, küçük bir kağıt ve bilmediğim, bugüne kadar görmediğim kırmızı ilginç bir çiçek daha vardı.

O eğildi ve yerde duran notu eline aldı.  "Ceset Çiçeği"

elfida Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin