2. bölüm | Ceset Çiçeği

28 2 0
                                    

Bölüme OY ve YORUM yapmak demek, benim için aha, birileri okuyor demektir. :)


Elfida 2. Bölüm

"Ceset Çiçeği"

Part 1

Çağan Şengül - Mesafe

Olaydan bir gün önce:

Telefonu elime alıp saatin kaç olduğuna baktım, 04:08'di. Bir mesaj vardı ama umursamayarak yatağıma tekrar uzandım ve gözlerimi kapattım. Uyumaya çalıştım ama başaramadım, kimin yazdığını ve ne yazdığını görmem gerekiyordu. Ve evet, böyle takıntılarım vardı.

Tekrar telefonu elime aldım ve mesajın kimden geldiğine baktım. Bir mesaj değil, üç kişiden ayrı ayrı mesaj vardı. İki mesajın kimden geldiğini biliyordum, hatta numaraları da bende kayıtlıydı ama diğer numara bende kayıtlı değildi, kimden geldiğini bilmiyordum.

İlk önce kayıtlı olmayan numaraya tıkladım ve mesajı okudum. "Sana cenneti yaşatmayı çok isterdim ama cehennem seni istiyor." Kimdendi bu mesaj bilmiyordum. Birkaç saniye boyunca mesaja odaklandım ve kimden geleceğini düşündüm. Herkesten gelebilirdi. Derin bir nefes alarak numaraya tıkladım ve onu aradım. Birkaç saniye boyunca çaldı ve birisi telefonu açtı. Ilk önce onun konuşmasını bekledim ama diğer taraftan kimseyi duymadım, nefes sesi bile yoktu. Bekledim, kimse konuşmadı ve en sonunda karsı taraftaki o kişi telefonu kapattı. Beni şaşkına ve kalbimin hızlı çarpmasına neden olan olay, telefondaki o kişi, telefonu kapatmadan önce büyük bir kahkaha atmıştı ve sonra da yüzüme telefonu kapatmıştı.

Saçlarımı elimle dağıttım ve çok beklemeden tanıdığım birini aradım: Ata Demir. Kendisi olağan üstü bir hackerdi ve çoğu kişiye yardım ediyordu. Telefonu birkaç saniye de açtı "Günaydın." dedi, "Bir gün ölecek olursam bu kesinlikle bu güzelliklerden olacak." Güzelliklerden kasti, yemekti.

"Bu saatte ne yiyorsun?"

"Karşımda iki tane büyük hamburger var ve hemen onun yanında da üç tane lahmacun var." dedi ve hafif öksürdü. "Ah ve tabi ki de coca cola var." Ağzında yemek olduğu için sesi boğuk gelmişti. "Ben az önce sana günaydın mi dedim?" diye mırıldandı kendi kendine, "İyi geceler mi demem gerekiyordu acaba ama uyumuyorsun." Duraksadığını hissettim. "Cidden sen neden uyumuyorsun?"

"Çok konuştun biliyor musun?" dedim açıkça ve tebessüm ettim. "Tanımadığım, etmediğim birinden bana bir mesaj geldi az önce."

"Ee bana da geliyor, ne var bunda?"

"Senin sapığın hiç konuşuyor mu peki?" diye sordum alayla, gerilmiştim. "Benimkisi konuşmuyor ve telefonunu kapatmadan önce kahkaha attı, orospu çocuğu."

"Kahkaha mi?" diye sordu, sesinde şaşkınlık vardı. "O ne lan öyle, tövbe Allah'ım gece gece."

"Tövbeyi bırak şimdi. Bulabilir misin?"

"Beş dakikaya hallederim. Birazdan ararım o zaman seni."

"Hiç uğraşamam." dedim bir anda. "Yarın aksam ararsın beni bu saatlerde, olur mu?"

"Tamamdır başkan, hallederiz." dedi ve telefonu yüzüme kapattı. Umursamadım ve diğer iki mesajı da umursamadım. Üzerimde sadece bordo iç çamaşırı vardı ve sutyenim göğüslerimi sıkmaya başlamıştı. Sadece sutyenimi çıkardım ve onsuz bir şekilde uyumaya çalıştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

elfida Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin