Šimonovi a Filipovi som povedala všetko čo sa stalo na našom rande s daliborom. O puse im poviem inokedy. Cítim sa ako štetka dnes som pobozkala 2 chlapcov a Filipovi som povedala že ho stále ľúbim. Som hrozná.
,,Šimonko môj milovaný?"spytala som sa Simona a na tvári som mala psie oči a veľký úsmev.
,,Čo zas chceš?"pozna má už veľmi dobre.
,,Potozpravat sa s Filipom. Odíď prosím."
Simon sa na mna nechápavo pozrel no neriesil to a zavrel za sebou dvere.,,Takze predsalen sa chceš so mnou rozprávať."
,,Samozrejme. Sľuby dodržiavam. Ale musím si najprv v tej hlave upratať však vieš."
,,Máš tam teraz až troch chlapcov."
,,No asi. Stále som nič nevylúčila ale bojím sa ísť znovu do vzťahu s jurom. Totižto viem ako mi prvýkrát ublížil a ja to znovu zažiť nechcem. Taktiež nechcem aby ste sa vy hádali. Najrozumnejšie by to bolo s dalim ale nepoznám ho ešte tak dobre aj keď sme si dnes rozumeli. A potom si tu ty."povedala som úprimne.
,,A pri mne to konci?"
,,Zoznam chlapcov? Áno. Žiadny iný má na rande ešte nepozval. A neviem vi bude mat šancu. Zajtra mám konečne tréning takze idem korčuľovať."
,,To je skvely nápad!"vykrikol.
,,Čo? Nechápem."
,,Čo keby idem s tebou zoberiem si korčule tiež a ideme si trosku spolu zakorčuľovať?"
,,Spojíme prijemne s užitočným. To je super nápad. Klzisko je po mojom tréningu dve hodiny ešte voľne a tie tam môžem vždy ešte stráviť aj keď trénerka odíde. Môžeš ísť so mnou najprv sa na mna pozerať a potom pojdmeme spolu korčuľovať."
,,Plne súhlasím. A aby sa ostatní nesťazovali tak na jednu hodinku si ťa nechám len pre seba a na druhu môžme zavolať aj chalanov."
,,My sme takí múdri fifo."
,,Sme!"
,,Bude to ako rande? Vieš celkom má začalo baviť na ne chodiť. Tak sa iba pýtam."
,,Ja nemám problém povedať že to bude rande."povie sebavedomo.
,,Takze randíčko na ľade. Originálne. To som asi ešte nemala."
,,Neklam!"okrikol ma.
,,Mala som? Ako je možné že o ňom vieš a ja o ňom neviem?"spytam sa s nechápavým výrazom.
,,Lebo take rande si mala so mnou. A nie jedno."
,,Aaa už si spomínam. Áno zažila som ho s tebou. A teraz po rokoch ho zažijeme znovu."usmiala som sa.,,Saskia nechceš mi niečo povedať?"vtrhol mi počas rozhovoru s Filipom do izby Juraj.
,,O ničom neviem."
,,Neklam! Presne vieš. Ľudia saleju z tvoje story na instagrame."povie celkom dosť nahnevaný.
,,Ja vás nechám radšej samých. Tak papa zatil bby."povedal mi fifo a odišiel z mojej izby.
,,Juro mi spolu nie sme. Za to že sme sa bozkavali neznamená že teraz nemôžem mat v zálohe iných chlapcov. Dokonca kľudne môžem chodiť na rande s kým chcem aj kedy chcem."poviem na svoju obranu.
,,Nie sme síce spolu ale bozkavame sa a tvárime sa tak. Povieš mi že ma ľúbiš a potom ideš v ten deň na rande s niekym iným. Nie je ti blbo? A aby som sa vrátil k tvojej odpovedi. Ty máš chlapcov v zálohe? Takze ich je viac? Nie som len ja a ten dotyčný?"
,,Nie nie je mi blbo. Keby mi das čas tak vieš že si musím v hlave teraz upratať. Ale to čo ty stále stvaras tak ty už nie si ani prvá možnosť."
,,A kto je ťa záloha. Alebo skôr zálohy? Množné číslo."
,,To ťa nemusí vôbec trápiť."
,,Trápi ma to. Aspoň im poviem že ich cely čas vodiš za nos tak ako mna. A nech sa na teba vykašlú. Nezasluzis si ani mna ani tých ostatných!"
,,Teraz ma dobre počúvaj. Tí ostatní o tom vedia a rešpektujú to. Te len ty tu vytváraš drámu. A mas pravdu nezasluzim si ta. Ty si nezasluzis ani moje ospravedlnenie. Povedz Filipovi a simonovi že dnes nespím tu."všetko som mu vykričali len v poslednej vete som sa ukludnila a povedala ju s kľudný hlasom.
,,Nechod Saskia."juro sa ukludnil tiež a snažil sa ma zastaviť.
,,Nezasluzim si ťa."začala som kráčať smerom ku dverám kde stal aj juro. A to by nebol pán dokonalý ak by sa ma nepokúšal zastaviť. Najprv da ma ani nedotkol ale akonáhle som chytila klučku chytil ma za zápästie a otočil ma. Pozerala som sa mu do oči v ktorých som stále videla hnev ale sj sklamanie.
,,Prepáč."povedal.
,,Toto nenapravís len nejakým prepáč."povedala som s pozrela sa mu presne do oči. Nech ma výčitky. Už ma nebaví byt stále tou zlou a je moja vec či premýšľam nad inými chlapcami. Chcela som mu to povedať naozaj chcela. Ale on musí spraviť hneď scénu.
Neviem ako sa to stalo ale chytil mi boky a začal sa ku mne približovať. Ani neveim ako ale jeho pery sa ocitli na tých mojich. On naozaj čaká že som toto potrebovala a hodím sa mu do náručia za to že ma pobozká? To určite. Vôbec som s ním nespolupracovala a ruky som mala len vedľa tela. Presunuli sa na hruď a snažili sa ho odtlacit.
,,Prestaň! Nedotýkaj sa ma!"povedala som.
Juro na to však neprestával a stále sa snažil viac a viac ma bozkávať. Silnejšie ma chytil za boky až som zaaukala.
Konečne prestal a ja som vzedy otvorila dvere a hned ich aj zavrela. Utekala som do kúpeľne so slzami v očiach. Naozaj toto spravil? Ak mám byt úprimná vzťah s jurom nebola vždy prechádzka ružovou záhradou. Raz sme sa tak pohádali že mi dal facku. Do sekundy som mala líce červene fialove a ostatne farby ktoré vám napadnú. Nikomu som o tom však nepovedala. A áno priznám sa vám. Nerozišla som sa s ním kvôli tomu že sa s niekym olizoval. Ale kvôli tomu že sa tato situácia nestala len raz. Raz do mna strčil a ja som padla na zem. Mali sme už trochu vypité. Na zemi bol rozbitý pohár a ja som mala šťastie že som mala na sebe len škrabance. Žiadne sklo sa mi do koze nedostalo za čo doteraz ďakujem. Áno odpustila som mu to. Stalo sa to dvakrát a potom už nikdy. No ja som nikdy na to nevedela zabudnúť.
YOU ARE READING
Načo klamať?
Teen FictionAhojte som Saskia Šatanova. Áno správne môj otec je hokejista. Každý jeden rok sme na každých majstrovstvách sveta či sú to už U18 alebo U20. Venujem sa krasokorčuľovaní a futbalu. Majú k nám na pár dni prísť hokejisti. Takze chcem vám na začiatok p...