bölüm düzenlenmiştir
Nasılsınız???
Aklımda bir sürü kurgu var. En çok ikisini benimsedim. Hemen yazmak istiyorum. Birisini yarı texting yapmak istiyorum.
Ama bunu biraz ilerletmem lazım. En azından 1.3 e falan geleyim sonra diğer kurgularımı yazmak istiyorum. Ya da tamamilen bitiriyim sonra bakarım.
Keyifli okumalar ♥
''Bundan da alalım mı baba?''diye sordum elimde tuttuğum çikolata ile.
''Olur, Gece koy sepete''dedi babam. Babamla markete arada sırada giderdik. Ve benim istediğim ne varsa alırdı. Ama ben 1 veya 2 tane çikolatayla yetinirdim. Ailemizin ihtiyaçları daha önemliydi.
''Aaa şu yer fıstığından alsak mı, annen çok istiyordu.?''diye sordu şefkatle.
''Annem çok sevinir, alalım baba.''dedim neşeyle.
''O zaman bunu da koy sepete kızım''dedi. Dediğini yaptım. Alışverişe devam ediyorduk. Eve gereken salça, yağ, makarna, süt, yumurta gibi ihtiyaçları alıyorduk.
O sırada bir adamın bana değişik bir şekilde baktığını fark ettim. Gözleri üzerimde haddinden fazla oyalanıyordu. O zamanlar beni sevimli bir kız bulduğu için bakıyor diye düşünüyordum. 8 yaşındaydım...
Ama babam yanımdaydı. Onunla güvendeydim. Korkmuştum bir bakıma. Her gün haberlerde kaçırma ile ilgili haberler çıkıyordu.
Babam bir şey olduğunu düşünmüş olmalı ki;
''Kızım, bir şey mi oldu'?'diye sordu.
''Şurada ki amca bana bakıyor sürekli''dedim. Rahatlamıştım. Babam yanımdan ayrılıp amcanın yanına gitmişti. Bir iki dakika sonra geldiğinde
''Sorun yok seni kaybolmuş kızına benzetmiş ondan öyle bakmış''dedi.
''Anladım, kızı neden kaybolmuş?'' diye sordum meraktan. Babam gözlerini kaçırarak
''Annesi kaçırmış Gece'' dedi hüzünlü bir şekilde.
''Neden ki?''
''Annesi kızını çok seviyormuş. Paylaşmak istememiş ondan'' dedi babam gözlerime bakarak.
''Sende beni çok sevdiğin için annemden kaçırır mısın baba?''
''O ne demek kızım, ben seni neden kaçırayım. Annen çok üzülür sonra.''
''O zaman beni kaçırma''
''Hadi biz alışverişe devam edelim''
''Tamam''dedim sakince ama kalbimde değişik bir sızı vardı sanki, bir şey olacaktı. Hissediyordum.
Aldıklarımız tamamlanınca kasaya doğru ilerledik. Ama ben ilerleyemiyordum. Sanki ayaklarım yere çivilenmiş ve ben hareket edemiyor muşum gibi babam beni fark edememişti. Kasaya ilerliyordu. Seslenmeye çalıştım ama sesim çıkmamıştı.
''B-Ba-''
Etrafıma baktığımda o amcayı gördüm bana doğru geliyordu. Korkudan ayaklarım titriyordu. Ayaklarımı hareket ettirmeye çalışıyordum ama kıpırdamıyordu. Son çare babama döndüm ama orada değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaşma
Teen Fiction''Beni tehdit etmen çok cesur bir davranıştı doğrusu. Peki senin babanın pis işlerle uğraştığını herkese söylersem, baban bundan memnun olmaz herhalde. Ne dersin?'' dediğimde gözleri fal taşı gibi açıldı. ''Bak, istesem şuan herkese bunu anlatıp son...