bölüm düzenlenmiştir
Merhabalar efenim uzun süredir yokuz sahalarda, son zamanlar benim için yorucuydu. Okullar başladı benim son zamanlarım lisem de, ve güzel günler geçirmeye çalışıyorum çünkü bir daha dönemeyeceğim ve pişman olacağım.
Sizde durumlar ne? Bu arada eleştiriye açığım bol bol yorum bekliyorum sizden aşklarım♥
Evet, bu oydu...
''Sen, ne yapıyorsun burda bu saatte?''
''Asıl sen ne yapıyorsun kardeşin mi?''
''Seni ilgilendirmez Araf''dedim sertçe. Sırıtmaya başladı
ay bunun sırıtışı çok...
''Sen benim adımı bilir miydin ya?''. La havle vela kuvvete çakıcam ağzının ortasına kullanamayacak 3 gün ağzını.
''Ya git işine, haydin selametle'' sakin sakin Umut'u elinden tutup götürecektim ki
''Kaldırmayacak mısın beni?''dedi çocukça. Sabır ver Yarabbim.
Gidip elinden tutup kaldırdım. Dağ gibi çocuğu yere yığmışım maşalah bağa.
''Umut hadi aşkım gidelim anne gelir birazdan'' eve doğru ilerliyorduk ki yine bağırdı oradan
''Polis''
Hassiktir unuttum onu ben yolda geri aradım ve sorunu çözdüğümüzden bahsettim. Eve girdiğimizde Meliha Teyze gelmemişti. Neyse birde şimdi ona açıklama yapmam gerekmeyecekti iyi oldu.
ERTESİ SABAH
Şimdi sövmede ne yap? Abi çocuk gelmiş benim masam da yatıyor.Kendi sırası yokmuş gibi...Kolunu dürttüm.
''Kalk lan sabah sabah sinirlerimi bozma benim!''
Kafası cam tarafına dönük olduğu için yüzünü göremiyordum. Bir şeyler mırıldandı.
''Kalk lan kalk!''diye daha sert dürttüm.
Yüzünü bana taraf döndürmesiyle kısa bir an şok geçirdim.
Hay lanet,yine mi. Oha bir dakika uyurken çok hoş duruyor...
''Ne istiyorsun sabah sabah''dedim.
''Bir şey istemiyorum senin sıran çok rahattı da ondan oturdum,uyumuşum.''dedi uyku mahmurluğuyla
Sen uykulu sesinden etkilendin bir sanki
''Kalkar mısınız acaba oturacağım? ve birazdan diğerleri de gelir yanlış anlaşılmasın''
''Kalkmıyorum. Git şikayet et hocaya!'' diye sinirle söyledi Araf gözlerini irice açarak
''Oğlum başıma bela mısın kalk lan!!!'' ağzının içinde bir şeyler geveleyip kalktı yanımdan geçip arkaya masasına doğru yürüyecekken montunun fermuarı örme yeleğime takılınca yanlışlıkla masayla arama aldım onu. Farkında olmadan nefesimi tutmuştum.
Hadi evlenin
Anlık bir iki saniyelik şok geçirip geri çekildim hızlıca. Araf'a baktığımda onunda benden farkı yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlaşma
Teen Fiction''Beni tehdit etmen çok cesur bir davranıştı doğrusu. Peki senin babanın pis işlerle uğraştığını herkese söylersem, baban bundan memnun olmaz herhalde. Ne dersin?'' dediğimde gözleri fal taşı gibi açıldı. ''Bak, istesem şuan herkese bunu anlatıp son...